تحلیل قیمت شیبا ۹ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل قیمت شیبا ۹ اسفند ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

شیبا اینو (Shiba Inu) در تلاش است تا برای چهارمین بار به مقاومت ۵۷۰ روزه خود حمله کند. در این پست به تحلیل قیمت شیبا ۹ اسفند ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل قیمت شیبا ۹ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال نمودار این ارز دیجیتال در بازه زمانی هفتگی نشان می‌دهد که شیبا در تلاش برای شکست خط روند نزولی خود است که برای نزدیک به ۵۷۰ روز وجود داشته است. شیبا تاکنون ۳ بار به این خط روند در فواصل زمانی مختلف نزدیک شده و نتوانسته از آن عبور کند (فلش‌های قرمز رنگ در نمودار زیر).

بر اساس داده‌های بازار، شیبا اینو روز گذشته سرانجام توانست یکی از صفرهای قیمت خود را حذف کند. در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا با افزایش ۶.۵۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۰۹۵ دلار قرار دارد.

با وجود افزایش اخیر قیمت شیبا، کندل هفتگی این رمزارز هنوز بالای خط روند مقاومتی آن بسته نشده است. از طرف دیگر، شیبا اکنون در یک منطقه مقاومتی افقی بلندمدت که برای مدت ۱ سال فعال بوده است، معامله می‌شود.

تحلیل قیمت شیبا ۹ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل قیمت شیبا ۹ اسفند ۱۴۰۲

با اینکه که قیمت هنوز این سطوح مقاومتی را نشکسته، شاخص قدرت نسبی (RSI) حالت صعودی دارد. معامله‌گران از اندیکاتور RSI برای تشخیص قدرت حرکت و ورود قیمت به منطقه اشباع خرید یا اشباع فروش استفاده می‌کنند. اگر RSI بالاتر از ۵۰ باشد، گاوها همچنان پیشتاز بازار هستند، اما RSI زیر ۵۰، نتیجه برعکس را منعکس می‌کند. در حال حاضر، روند شیبا اینو صعودی است و RSI نیز بالاتر از ۵۰ قرار دارد و در حال افزایش است. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که روند صعودی همچنان ادامه دارد.

پیش‌ بینی قیمت شیبا: آیا قیمت از مقاومت‌ها عبور می‌کند؟

نمودار روزانه شیبا نشان می‌دهد که قیمت پتانسیل شکست مقاومت‌ها را دارد. RSI صعودی نیز این پیش‌بینی را تقویت کرده و از ادامه روند صعودی خبر می‌دهد. قیمت شیبا در تایم فریم روزانه در میانه یک کانال صعودی بلند مدت است و همچنین، در ناحیه مقاومتی یک کانال صعودی میان مدت قرار دارد. این دو کانال تقریبا موازی یکدیگر هستند. در حال حاضر، قیمت در تلاش است تا سقف کانال میان مدت را بشکند و از میانه کانال بلند مدت عبور کند (فلش قرمز رنگ).

تحلیل قیمت شیبا ۹ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل قیمت شیبا ۹ اسفند ۱۴۰۲

اندیکاتور RSI در حالت روزانه، از شکست این مقاومت‌ها پشتیبانی می‌کند و به سمت بالا در حال حرکت است. در صورتی که قیمت بتواند مقاومت را بشکند، پتانسیل حرکت تا ۲۵ درصد بالاتر و رسیدن به سقف کانال بلند مدت، یعنی محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۲۸ دلار را دارد.

با این وجود، اگر قیمت نتواند از کانال کوتاه مدت خارج شود و شکست موفقیت‌آمیز نباشد، قیمت ممکن است حدود ۲۵ درصد کاهش یابد و به خط روند حمایتی کانال بلند مدت در ۰.۰۰۰۰۰۸۰ دلار برسد.

beincrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT