تحلیل قیمت نات کوین تا پایان سال ۲۰۲۴

تحلیل قیمت نات کوین تا پایان سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه 3 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال نات‌کوین (NOT) از زمان راه‌اندازی رو به افزایش بوده و طی یک ماه گذشته، بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. عوامل مختلفی در این افزایش قیمت نقش دارند که در ادامه به صورت خلاصه به آن‌ها می‌پردازیم. در این پست به تحلیل قیمت نات کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

تحلیل قیمت نات کوین تا پایان سال ۲۰۲۴

گسترش پشتیبانی بایننس و کوین‌بیس: دو صرافی پیشروی جهان، یعنی بایننس و کوین‌بیس، اخیراً حمایت خود را از نات‌کوین اعلام کرده‌اند. این‌ صرافی‌ها با افزودن جفت‌ ارزهای معاملاتی جدید این توکن نظیر جفت نات‌کوین و رئال برزیل (NOT/BRL) در پلتفرم‌های خود، دسترسی کاربران به آن را گسترش داده‌اند.

افزایش شاخص سود باز نات‌کوین: داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) حاکی از افزایش قابل‌توجه شاخص سود باز قراردادهای آتی نات‌کوین از ابتدای ماه ژوئن و رسیدن آن به ۲۴۷.۰۶ میلیون دلار هستند. این موضوع، نشا‌ن‌دهنده جریان قابل‌توجه پول و علاقه سرمایه‌گذاران به این توکن‌ است.

تحلیل قیمت نات کوین تا پایان سال ۲۰۲۴

تحلیل قیمت نات کوین تا پایان سال ۲۰۲۴

تحلیل تکنیکال: شاخص‌ها و اندیکاتور‌های تکنیکال از وجود احساسات مثبت و تمایل معامله‌گران به خرید این دارایی حکایت دارند. شاخص قدرت نسبی (RSI) که یکی از شاخص‌های کلیدی برای بررسی احساسات بازار است، در حدود سطح ۶۱ قرار گرفته که نشان‌دهنده وجود فشار خرید است.

ادامه افزایش فشار خرید می‌تواند موجب جهش بیشتر قیمت شود؛ زیرا اندیکاتور RSI هنوز به منطقه اشباع خرید نرسیده است.

افزایش محبوبیت نات‌کوین: نات‌کوین با جذب ۴۰ میلیون کاربر فعال، به نقطه عطف مهمی دست یافته و این موضوع، باعث افزایش محبوبیت دیگر بازی‌های کلیکی در تلگرام نیز شده است. کارشناسان وجود چنین پایگاه کاربر گسترده‌ای را یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت می‌دانند.

Year Potential Low Average Price Potential High
2024 $0.013 $0.050 $0.085
2025 $0.025 $0.090 $0.150
2030 $0.010 $0.145 $0.275

تاثیر افزایش قیمت تون‌کوین بر نات‌کوین: تون‌کوین (TON) که توکن بومی بلاکچین تون محسوب می‌شود، به دلیل گسترش استقبال کاربران تلگرام از پروژه‌های راه‌اندازی شده بر بستر این شبکه، طی ماه گذشته حدود ۱۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

این موضوع باعث افزایش قیمت توکن‌های راه‌اندازی شده در این بلاکچین نیز شده است. در حال حاضر، قیمت نات‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با ۲.۳۶ درصد افزایش به ۰.۰۲۰۱ و ارزش بازار آن نیز به ۲.۰۷ میلیارد دلار رسیده است.

آیا قیمت نات‌کوین در سال ۲۰۲۴ به ۱ دلار خواهد رسید؟

عملکرد پر‌قدرت قیمت نات‌کوین در بازار نزولی اخیر، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. طی دوره‌ای که اکثر آلتکوین‌ها از جمله اتریوم، عملکرد ضعیفی از خود به نمایش‌ گذاشته‌اند، این توکن‌ موفق شده رشد قابل‌توجهی را به ثبت برساند.

همچنین، شایان ذکر است که همبستگی نات‌کوین با بیت کوین کاهش چشمگیری داشته است. این بدان معنی است که قیمت آن تحت تأثیر نزول بیت کوین یا احساسات موجود در بازار کریپتو قرار نمی‌گیرد.

قیمت توکن NOT در حال حاضر در اطراف مقاومت ۰.۰۲۰ دلار در حال نوسان است. شکست این مقاومت می‌تواند موجب شروع یک روند صعودی و ثبت اوج‌های قیمتی جدیدی برای نات‌کوین شود.

به گفته تحلیلگران، نات‌کوین این پتانسیل را دارد که به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال با عملکرد درخشان در طول چرخه فعلی ظاهر شود. در حال حاضر، هدف ۱ دلاری برای قیمت نات‌کوین، با توجه به اینکه نیاز به ارزش بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری دارد، دور از دسترس به نظر می‌رسد.

با این حال، این احتمال وجود دارد که خریداران بتوانند قیمت NOT را به سمت هدف معقول‌تر ۰.۵ دلار سوق دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی