تحلیل قیمت نات کوین و داگز ۱۸ مهر

تحلیل قیمت نات کوین و داگز ۱۸ مهر : توکن سوزی ۴ میلیونی

بر اساس اطلاعیه‌های جدید منتشرشده، پروژه‌های داگز (DOGS) و نات‌کوین (Notcoin) قرار است امروز، ۹ اکتبر، به‌طور مشترک توکن‌های توزیع‌نشده از ایردراپ‌های خود به ارزش ۴ میلیون دلار را بسوزانند. در ادامه به تحلیل قیمت نات کوین و داگز ۱۸ مهر می پردازیم.

این توکن‌ها پس از برگزاری ایردراپ، مطالبه نشده‌اند. از آنجایی که این توکن‌ها به‌طور دائمی از چرخه عرضه حذف می‌شوند، انتظار می‌رود که ارزش این دو ارز دیجیتال در بلندمدت افزایش یابد.

تحلیل قیمت نات کوین و داگز ۱۸ مهر

لازم به ذکر است که این تصمیم برای سوزاندن توکن‌ها پس از مشورت با جامعه و دریافت تأیید آنها، اتخاذ شده و این رویداد به‌صورت زنده در ساعت ۱۳ به وقت UTC از طریق شبکه اجتماعی X پخش خواهد شد.

یکی از نمایندگان داگز توضیح داده که فرآیند تصمیم‌گیری به‌طور شفاف انجام شده و همه دارندگان توکن فرصت مشارکت در این تصمیم‌گیری را داشته‌اند. همچنین، جامعه تصمیم گرفته که تمام توکن‌های مطالبه‌نشده سوزانده نشوند. به جای آن، بخشی از این توکن‌ها به امور خیریه اختصاص می‌یابد. به گفته تیم توسعه‌دهنده داگز، قرار است ۶ میلیارد توکن مطالبه‌نشده به خیریه‌هایی مرتبط با کودکان و حیوانات اهدا شود. این کمک‌ها به‌صورت شفاف به جامعه گزارش خواهد شد و اعضای فعال نیز می‌توانند در آینده در این طرح‌های خیریه مشارکت کنند.

تحلیل قیمت نات کوین و داگز ۱۸ مهر

در مجموع، ۴.۸ میلیارد توکن DOGS و مابقی توکن‌ها از نات‌کوین سوزانده خواهند شد که مجموع ارزش آنها به ۴ میلیون دلار می‌رسد. شایان ذکر است که پروژه‌های داگز و نات‌کوین در زمان‌های مختلف راه‌اندازی شده‌اند. نات‌کوین در ماه ژوئن بیش از ۸۰ میلیارد توکن از طریق ایردراپ خود توزیع کرد، در حالی که داگز در ماه آگوست حدود ۴۰۰ میلیارد توکن را به کاربران واجد شرایط اختصاص داد.

بررسی رفتار قیمتی dogs و NOTCOIN

در حال حاضر، قیمت داگز حدود ۰.۰۰۰۷۲ دلار است که نسبت به قیمت اولیه، ۵۵ درصد کاهش داشته است. نات‌کوین نیز در محدوده ۰.۰۰۷۷ دلار معامله می‌شود و نسبت به بالاترین سطح تاریخی خود ۵۶.۲۴ درصد افت کرده است. با این حال، شاخص احساسات وزن‌دار این پروژه‌ها نشان می‌دهد که جامعه همچنان نسبت به این رویداد توکن‌سوزی خوش‌بین است.

بررسی نمودارهای تکنیکال نشان می‌دهد که قیمت داگز در تلاش است تا از مثلث نزولی عبور کند. اگر قیمت موفق به عبور از خط روند نزولی شود، ممکن است شاهد یک رالی افزایشی باشیم. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان می‌دهد که مومنتوم در حال تقویت است و قیمت ممکن است به ۰.۰۰۰۸۸ دلار برسد و سپس، به ۰.۰۰۱۰ دلار افزایش یابد. در طرف مقابل، اگر قیمت دوباره به سطح ۰.۰۰۰۶۸ دلار بازگردد، این پیش‌بینی باطل خواهد شد.

تحلیل قیمت نات کوین و داگز ۱۸ مهر

تحلیل قیمت نات کوین و داگز ۱۸ مهر

در همین حال، ساختار بازار نات‌کوین نیز شبیه به داگز است. اگر قیمت نات‌کوین بتواند مقاومت ۰.۰۰۸۵ دلاری را بشکند، ممکن است تا ۰.۱۱ دلار و سپس، تا ۰.۰۱۴ دلار افزایش یابد. اما اگر موفق نشود، ممکن است شاهد افت قیمت تا ۰.۰۰۷۲ دلار باشیم.

تحلیل قیمت نات کوین و داگز ۱۸ مهر

تحلیل قیمت نات کوین و داگز ۱۸ مهر

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT