تحلیل قیمت نات کوین ۱۷ تیر

تحلیل قیمت نات کوین ۱۷ تیر : رشد ۵۰ درصدی در ۲۴ ساعت

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال نات‌کوین (NOT) پس از راه‌اندازی قابلیت جدید خود با نام اکسپلور (EXPLORE)، روندی صعودی را تجربه کرده است. قیمت نات‌کوین پس از این راه‌اندازی و در ۲۴ ساعت گذشته، یک رشد تقریبا ۵۰ درصدی را تجربه کرده و به ۰.۰۱۵۳ دلار رسیده است. در این پست به تحلیل قیمت نات کوین ۱۷ تیر می پردازیم.

تحلیل قیمت نات کوین ۱۷ تیر

ارزش کل بازار این رمزارز نیز به ۱.۵۷ میلیارد دلار افزایش یافته است. به طور همزمان، حجم معاملات روزانه نات نیز با افزایش چشمگیر ۱۶۰ درصدی به بیش از ۸۷۰ میلیون دلار رسیده است.

اکسپلور یک ویژگی جدید در بازی نات‌کوین روی تلگرام است که به کاربران امکان می‌دهد پروژه‌های وب ۳ را کشف و به جوامع آنها بپیوندند. کاربران می‌توانند در ازای فعالیت در این پروژه‌ها، توکن‌های نات‌کوین به عنوان پاداش دریافت کنند.

تیم نات کوین با انتشار توییتی در ۵ جولای اعلام کرد که سرویس اکسپلور آن اکنون به روی پروژه‌های جدید باز است. نات کوین این قابلیت جدید را به عنوان روشی موثر برای راه‌اندازی پروژه‌های وب ۳ در تلگرام و کارآمدترین راه برای معرفی برنامه‌ها به بهترین و بزرگ‌ترین جامعه کریپتو، توصیف می‌کند.

تحلیل قیمت نات کوین ۱۷ تیر

تحلیل قیمت نات کوین ۱۷ تیر

کاربران می‌توانند از طریق ربات تلگرام نات‌کوین به اکسپلور دسترسی داشته باشند. به این ترتیب و با این ویژگی جدید، نات کوین از یک بازی کلیکی ساده به یک مدل «کشف برای کسب درآمد» تبدیل شده و به کاربران اجازه می‌دهد با تکمیل کمپین‌ها و وظایف، توکن‌های نات‌کوین به دست آورند.

سیستم اکسپلور دارای سطوح مختلفی (برنز، نقره، طلا و پلاتین) است که در سطوح بالاتر، امکان دسترسی به کمپین‌های با پاداش‌های بیشتر فراهم می‌شود.

از زمان راه‌اندازی، اکسپلور با استقبال خوبی مواجه شده است. تاکنون بیش از ۲۰۰ پروژه از طریق نات‌کوین راه‌اندازی شده و ۲۲.۵ میلیون کاربر در این پروژ‌ها شرکت کرده‌اند.

تحلیل قیمت نات کوین ۱۷ تیر

تحلیل قیمت نات کوین ۱۷ تیر

هر کمپین در این پلتفرم، حداقل ۲۰،۰۰۰ دلار توکن نات‌کوین به عنوان پاداش ارائه می‌دهد و هزینه متوسط برای شرکت در هر کمپین، بین ۰.۱۰ تا ۰.۲۰ دلار است.

با توجه به راه‌اندازی اکسپلور و مدل کشف برای کسب درآمد، چشم‌انداز ارز دیجیتال نات‌کوین امیدوارکننده به نظر می‌رسد. این ویژگی می‌تواند به رشد مداوم و افزایش تعامل کاربران در این پلتفرم منجر شود و در نتیجه، افزایش قیمت توکن NOT را به همراه داشته باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT