تحلیل قیمت نات کوین 17 شهریور

تحلیل قیمت نات کوین 17 شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

تحلیل نات کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در حال حاضر با مشکلات و موانع زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. در این پست به تحلیل قیمت نات کوین 17 شهریور می پردازیم.

تلاش نات کوین برای رشد

نات کوین در ماه مه (اردیبهشت) عرضه شد و در چند روز اول راه‌اندازی خود، با رشد قابل‌توجهی روبه‌رو شد. با این حال NOT تا ماه ژوئن (خرداد) توانست ضررهای خود را جبران کند و به رکورد ۰.۰۲۸ دلار برسد. با وجود این تحلیل نات کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در مقایسه با رکورد مذکور ۷۸ درصد سقوط کرده است.

در هر صورت نات کوین در حال حاضر باید از ۳ مقاومت و ۰.۰۰۸۲ و ۰.۰۰۸۵ و ۰.۰۰۹۰ دلار عبور کند تا بتواند حرکت صعودی خوبی را در کوتاه‌مدت آغاز نماید. البته قبل از این ۲ مقاومت نات کوین باید خود را به بالای حمایت قدیمی‌اش در سطح ۰.۰۰۷۸ دلار برساند.

تحلیل قیمت نات کوین 17  شهریور

تحلیل قیمت نات کوین 17 شهریور

با این حال، شاخص جریان پول (MFI) نشان می‌دهد که نات کوین هنوز در بازیابی حرکت صعودی‌اش موفق نشده‌ است. به عبارت دیگر ریزش شاخص مذکور نشان می‌دهد فشار خرید یک ارز دیجیتال کم‌تر از فشار فروش آن است. در زمان نوشتن این مطلب هم MFI به محدوده ۲۳.۳۹ رسیده‌ و نشان داده‌ بود که فشار خرید نات کوین چندان زیاد نیست.

تحلیل قیمت نات کوین 17  شهریور

تحلیل قیمت نات کوین 17 شهریور

تحلیل نات کوین

نمودار روزانه نات کوین هم این مسئله را تایید می‌کند. طبق این نمودار نات کوین در ۲۴ آگوست (۳ شهریور) تلاش کرد به بالای ۰.۰۱۲ دلار برسد اما در ۲۶ آگوست (۵ شهریور) به زیر ۰.۰۱۰ دلار سقوط کرد. اندیکاتور فیبوناچی اصلاحی نشان می‌دهد که حمایت بعدی NOT می‌تواند در محدوده ۰.۰۰۷۲ دلار باشد.

با این حال، اگر شاخص MFI به زیر محدوده ۲۰ کاهش یابد، نات کوین وارد محدوده اشباع فروش شده‌ و می‌تواند به حرکت صعودی جدیدش امیدوار شود.

تحلیل قیمت نات کوین 17  شهریور

تحلیل قیمت نات کوین 17 شهریور

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT