تحلیل قیمت پپه مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت پپه مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

در میان احساسات نه چندان صعودی بازار، پپه به عنوان یکی از آلتکوین‌های برتر مبتنی بر اتریوم، عملکرد مطلوبی داشته است. در این پست به تحلیل قیمت پپه مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت پپه مرداد ۱۴۰۳

پس از ثبت ورودی خالص ۱۰۷ میلیون دلاری به صندوق‌های ETF اسپات اتریوم، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال توجه خود را به پپه (PEPE) معطوف کرده‌اند که باعث افزایش قیمت و شاخص سود باز آن شده است.

قیمت PEPE طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی حدود ۹ درصدی تا ۰.۰۰۰۰۱۳۰۸ دلار افزایش یافت اما در ادامه اصلاح شد و اکنون به ۰.۰۰۰۰۱۱۸۲ دلار رسیده است. تحلیلگران با بررسی چارت قیمت، از آینده روشن این ارز دیجیتال خبر داده‌اند.

علاوه بر این، مشارکت معامله‌گران و علاقه به PEPE همچنان در حال افزایش است.

تحلیل قیمت پپه مرداد ۱۴۰۳

خرید و فروش آنی تتر

به گفته شرکت تحلیلی کوین‌گلس (Coinglass)، شاخص سود باز پپه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته که یک سیگنال صعودی قوی است و از بهبود احساسات بازار نسبت به این ارز دیجیتال حکایت دارد.

در ۲۳ جولای ۲۰۲۴، زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، صندوق‌های ETF اسپات اتریوم را تأیید کرد، نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران، پپه و سایر توکن‌های مبتنی بر اتریوم را انباشته کردند. حال با شروع معاملات این صندوق‌ها، ممکن است شاهد انباشت مشابهی باشیم.

تحلیل قیمت پپه مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت پپه مرداد ۱۴۰۳

داده‌های کوین‌گلس همچنین از بازگشت گاوها به بازار حکایت دارد. در همین راستا، پوزیشن‌های لانگ PEPE به طور چشمگیری بالاتر از پوزیشن‌های شورت است.

این مقایسه نشان می‌دهد که خرس‌ها خسته شده‌اند و چشم‌انداز معامله‌گران صعودی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت