تحلیل قیمت پپه ۷ مرداد

تحلیل قیمت پپه ۷ مرداد : پپه در منطقه خطر

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت پپه (PEPE) همچنان به تلاش برای عبور از مقاومت‌های کلیدی ادامه می‌دهد. بر اساس داده‌های بازار، این میم‌کوین اکنون زیر محدوده ۰.۰۰۰۰۱۳۶۹ دلار در حال تثبیت است و رسیدن به این سطح می‌تواند سود قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد. در این پست به تحلیل قیمت پپه ۷ مرداد می پردازیم.

تحلیل قیمت پپه ۷ مرداد

شاخص جهانی ورودی/خروجی پول (GIOM) نشان می‌دهد که حدود ۵۶.۴۸ تریلیون پپه در آستانه سودآوری قرار دارد.

این تعداد توکن در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار خریداری شده و به سودآوری نزدیک هستند. اگر قیمت پپه به حد بالایی محدوده تثبیت برسد، دارندگان حدود ۶۲۸ میلیون دلار سود خواهند کرد.

با این حال، این افزایش قیمت لزوماً به نفع سرمایه‌گذاران نخواهد بود. آنها احتمالاً برای کسب سود و جبران ضررها، دارایی‌های خود را می‌فروشند، به ویژه اگر روند کلی بازار همچنان نزولی باشد.

از طرفی، نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) نشان می‌دهد که پپه ۱۵ درصد سودآوری دارد و احتمال ایجاد فشار فروش زیاد است.

تحلیل قیمت پپه ۷ مرداد

تحلیل قیمت پپه ۷ مرداد

به طور تاریخی، زمانی که MVRV بین ۱۸ درصد و ۴۸ درصد قرار دارد (که اغلب منطقه خطر نامیده می‌شود)، پپه تمایل دارد اصلاح شود. بنابراین، با افزایش این رقم، میم‌کوین در این منطقه خطر قرار می‌گیرد و احتمال کاهش قیمت وجود دارد.

در حال حاضر، پیش‌بینی می‌شود که قیمت پپه در ۰.۰۰۰۰۱۲۰۵ دلار باقی بماند، تا زمانی که نشانه‌های بازار گسترده‌تر کریپتو، صعودی شوند.

در چنین شرایطی، نه تنها خط روند صعودی به عنوان حمایت پس گرفته نخواهد شد، بلکه محدوده مقاومتی نیز دست‌نخورده باقی خواهد ماند.

تحلیل قیمت پپه ۷ مرداد

تحلیل قیمت پپه ۷ مرداد

همچنین، در صورتی که فشار فروش از انتظارات فراتر رود، احتمال کاهش قیمت به زیر سطح ۰.۰۰۰۰۱۱۴۶ دلار بسیار زیاد است. این امر می‌تواند قیمت را به ۰.۰۰۰۰۱۰۰۷ دلار برساند و نظریه روند خنثی را باطل کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT