تحلیل قیمت کوتی (COTI)

تحلیل قیمت کوتی (COTI)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

کوتی (COTI)، رمزارز بومی پلتفرم فین‌تک در سطح سازمانی کوتی، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش بیش از ۵۵ درصدی قیمت خود بود و در بین ترندهای بازار قرار گرفت. این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰٫۲۱ دلار معامله می‌شود. در این پست به تحلیل قیمت کوتی (COTI) می پردازیم.

تحلیل قیمت کوتی (COTI)

رشد قابل‌توجه قیمت COTI را می‌توان به تحولات مثبت اخیر و علاقه فزاینده به فناوری کوتی نسبت داد. در همین راستا، یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال با نام مستعار tehMoonwalkeR، در توییت اخیر خود به پیشرفت‌های کوتی، به ویژه اجرای مدارهای آشفته (Garbled Circuits) در نسخه ۲ این پروتکل، اشاره کرده است. به گفته tehMoonwalkeR، با اجرای این راه‌حل پیشرفته برای حفظ حریم خصوصی، شبکه کوتی در مقایسه با سیستم‌های رایج، قادر به انجام محاسبات سریع‌تر به میزان ۱،۰۰۰ برابر و ۱۰۰ برابر تأخیر کمتر خواهد بود و همچنین، به ذخیره‌سازی کمتری به میزان ۲۵۰ برابر نیاز خواهد داشت.

تحلیل قیمت کوتی (COTI)

تحلیل قیمت کوتی (COTI)

او در ادامه خاطرنشان کرد که ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم نیز در مورد پتانسیل مدارهای آشفته کوتی، اظهارات مثبتی داشته است. به همین دلیل، tehMoonwalkeR معتقد است که کوتی فقط یک شبیه‌سازی رمزارزی دیگر نیست، بلکه پروژه‌ای است با توسعه‌دهندگان خیلی خوب که کارهای نوآورانه انجام می‌دهند و روی کاربردها و عملکرد در دنیای واقعی متمرکز هستند، نه فقط تبلیغات.

captainaltcoin

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT