تحلیل میم کوین ها بعد از هاوینگ

تحلیل میم کوین ها بعد از هاوینگ

زمان مطالعه 3 دقیقه

در 19 آوریل 2024، بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک نقطه عطف بزرگ به نام چهارمین هاوینگ بیت‌ کوین بود. رویدادی که پاداش استخراج بلاک‌ های جدید را از 6.25 به 3.125 بیت کوین کاهش می‌ دهد و بنابراین نرخ ورود بیت‌ کوین‌ های جدید به گردش را کاهش می‌ دهد. در این پست به معرفی تحلیل میم کوین ها بعد از هاوینگ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل میم کوین ها بعد از هاوینگ

در حالی که این پیشرفت به عنوان تایید صعودی شدید تلقی می‌ شود، دارایی‌ های دیجیتال پیشرو بیت‌ کوین و اتریوم در دو روز گذشته رشد متوسطی را نشان داده‌ اند و در حال حاضر به ترتیب با قیمت 66 هزار دلار و 3213 دلار معامله می‌ شوند.
با این حال، روز یکشنبه، بخش میم کوین شاهد یک جریان ورودی قابل توجه بود که باعث افزایش دو رقمی در دارایی های اصلی مانند شیبا اینو (SHIB)، ارز پپه قورباغه (PEPE)، فلوکی اینو و Bonk شد. براساس داده های سایت کوین مارکت کپ، ارزش بازار Meme Token برتر به 53.85 میلیون دلار رسیده و دیروز سودهای دو رقمی را ثبت کردند، که در 24 ساعت گذشته 8 درصد کاهش یافته است.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که به عنوان یک میم کوین شناخته می شود، اما ادر حال حاضر به یک اکوسیستم گسترده تر تبدیل شده است. شیبا اینو با الهام از دوج کوین، به دلیل جامعه پر جنب و جوش و توسعه صرافی غیر متمرکز خود، شیبا سواپ، متمایز است.

این دارایی به مدت بیش از شش هفته تحت اصلاح الگوی گوه نزولی در نمودار روزانه شاهد یک اصلاح ثابت بوده است. رالی نزولی، قیمت شیبا را به پایین ترین سطح 0.0000183 دلار سوق داد و بلافاصله پس از پیش بینی هاوینگ بیت کوین برگشت.

تحلیل میم کوین ها بعد از هاوینگ

تحلیل میم کوین ها بعد از هاوینگ

در سه روز گذشته، قیمت شیبا اینو از 0.00002 دلار به قیمت فعلی معامله 0.000027 دلار جهش پیدا کرد و رشد 30 درصدی را ثبت کرد. در زمان نگارش این مقاله ارزش بازار شیبا اینو 16,177,899,526 دلار است، در حالی که معاملات 24 ساعته در 976,354,400 دلار در نوسان است.

با جهش اخیر، قیمت SHIB یک شکست صعودی از الگوی گوه ایجاد می کند که نشان دهنده پایان روند اصلاحی است.

فلوکی اینو (FLOKI)

فلوکی اینو یک پروژه ارز دیجیتال است که از شیبا اینو به نام فلوکی الهام گرفته شده و مالک آن ایلان ماسک است. این پروژه خود را با تمرکز قوی بر ابزار در فضای رمزنگاری متمایز می کند و دارای ابتکارات کلیدی مانند پروتکل FlokiFi است که راه حل های مالی غیر متمرکز (DeFi) و یک پلتفرم بازی NFT را ارائه می دهد.

البته همانطور که میدانید قبل از هاوینگ بیت کوین 2024، سکه فلوکی پایداری خود را بالاتر از سطح 0.000127 دلار حفظ کرد. پس از اتمام هاوینگ بیت کوین، قیمت فلوکی اینو 40 درصد از حمایت فوق الذکر برگشت کرد و به سطح معاملاتی فعلی 0.000175 دلار رسید.

تحلیل میم کوین ها بعد از هاوینگ

تحلیل میم کوین ها بعد از هاوینگ

این میم کوین در حال حاضر دارای ارزش بازار 1.68 میلیارد دلار است، در حالی که حجم معاملات 24 ساعته 353 میلیون دلار است. اگر حرکت صعودی ادامه یابد، قیمت FLOKI می تواند سقف بالایی الگوی پرچم را بشکند که نشان دهنده ادامه روند صعودی غالب است.

ارز بونک (BONK)

ارز BONK یک میم کوین مبتنی بر جامعه در بلاک چین سولانا است که برای ادغام برنامه های غیر متمرکز سولانا (DApps) طراحی شده است. این سکه در ابتدا به طور گسترده از طریق ایردراپ با هدف احیای اکوسیستم سولانا، به ویژه پروژه های NFT، هنرمندان و کاربران DeFi توزیع شد.

در بحبوحه علاقه بازیابی مجدد در بخش میم کوین ها، قیمت BONK از حمایت 0.00001335 دلاری در روز جمعه افزایش یافت. این رالی صعودی ارزش سکه را 62 درصد افزایش داد و در حال حاضر با قیمت 0.00001773 دلار معامله می شود، در حالی که ارزش بازار Bonk به 13.94 میلیارد دلار رسید.

تحلیل میم کوین ها بعد از هاوینگ

تحلیل میم کوین ها بعد از هاوینگ

تجزیه و تحلیل نمودار روزانه نشان می دهد که رالی اخیر از خط روند مقاومت الگوی گوه نزولی شکسته شده است و خریداران را برای صعود بالاتر ترجیح می دهد. رالی پس از شکست ممکن است قیمت BONK را برای به چالش کشیدن مقاومت در 0.000029 دلار، به دنبال آن 0.0000366 دلار و 0.0000428 دلار تقویت کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT