کسب درآمد از بازی همستر کامبت

کسب درآمد از بازی همستر کامبت (Hamster Kombat)

زمان مطالعه 3 دقیقه

همستر کامبت یک بازی ماجراجویی جدید است که به شما اجازه می‌دهد به عنوان مدیر برترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا به کسب درآمد تبدیل شوید و کنترل کاملی بر درآمدتان داشته باشید. در حقیقت، شما در این بازی می‌توانید استعدادهای مدیریتی خود را محک زده، دوستان خود را به دوستان دعوت کرده و با انجام وظایف مختلف، سود خود با بیشتر کنید. همستر کامبت به عنوان یک بازی رایگان ارائه شده که در آینده ممکن است در صرافی‌های واقعی نیز فهرست شود. کارشناسان بازی و علاقه‌مندان به بازی‌های ارز دیجیتالی عقیده دارند که این بازی به خاطر ایده‌های نوآورانه، به زودی در مسیر پیشرفت قرار خواهد گرفت. در این مطلب به بررسی و آموزش کسب درآمد از بازی همستر کامبت می پردازیم.

نقد درآمد ارزی و دلاری

کسب درآمد از بازی همستر کامبت

آموزش استخراج همستر کامبت

برای شروع آموزش ماین همستر کامبت و دسترسی به ربات اصلی این بازی، باید از این لینک وارد ربات بازی شوید. با مراجعه به این ربات به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که در ادامه هر یک را توضیح می‌‌دهیم.

1. بخش صرافی (Exchange): در این بخش، شما انتخاب می‌کنید که ریاست کدام صرافی را مد نظر دارید. برای مثال، صرافی‌های نظیر بایننس، بینگ‌ایکس و دیگر صرافی‌های معتبر در این بخش وجود دارند. فعلاً اطلاعات دیگری درباره این بخش از سمت توسعه‌دهندگان بازی منتشر نشده است. علاوه بر این، شما با کلیک بر روی شخصیت همستر می‌توانید این ارز را استخراج کنید. توجه داشته باشید که هر کلیک یک ارز ماین می‌کند، اما با استفاده از امکانات داخلی بازی می‌توانید سرعت ماین را افزایش دهید.

2. بخش Mine: در این بخش با انجام برخی وظایف ساده، مثل مشاهده تبلیغات یا خواندن مقالات، می‌توانید میزان سود خود در ساعت (Profit per Hour) را افزایش داده و زمانی که در ربات نیستید، به صورت خودکار ارز دیجیتال برای شما استخراج شود. البته، فراموش نکنید که با کلیک بر روی هر گزینه از شما سکه دریافت می‌شود، اما در نهایت سود ساعتی شما بیشتر خواهد شد.
همچنین، اگر علاقه‌مند به داشتن درامد دلاری هستید ما به شما اپلیکیشن sweatcoin را معرفی می‌کنیم. با پیاده‌روی کردن به راحتی می‌توانید به صورت رایگان توکن sweat دریافت کنید.

3. بخش دوستان (Friends):در این بخش می‌توانید با دعوت دوستان خود و از طریق سیستم رفرال (Referral) به صورت رایگان این ارز دیجیتال را بدست آورید. به ازای هر دعوت 2000 سکه دریافت می‌کنید و اگر فرد دعوت‌شده اکانت پرمیوم تلگرام داشته باشد، 25000 سکه به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

4. بخش کسب درآمد (Earn): با کلیک بر روی این بخش می‌توانید در ازای انجام برخی کارهای ساده، ارز دیجیتال بیشتری کسب کنید. برای مثال، در بخش Daily Reward می‌توانید روزانه به صورت رایگان سکه دریافت کنید یا با انجام برخی ماموریت‌های ساده مثل پیوستن به کانال تلگرام بازی سکه دریافت کنید. این بخش خیلی جذاب است، چون در طی 10 روز به شما 6 میلیون سکه رایگان پرداخت می‌کند. حتی اگر در روز استخراج نمی‌کنید، حتماً به این بخش سر بزنید و با کلیک بر روی دکمه Claim جازه روزانه خود را دریافت کنید.

کسب درآمد از بازی همستر کامبت

کسب درآمد از بازی همستر کامبت

در بخش Tasks نیز یکسری فعالیت وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید سکه کسب کنید. برای مثال، عضو شدن در کانال‌های تلگرامی، دنبال کردن اکانت ایکس، انتخاب صرافی و دعوت از 3 دوست به شما سکه پرداخت می‌کند.

5. بخش بوست (Boost): در این بخش یکسری گزینه وجود دارد و با فعال‌سازی آن‌ها می‌توانید انرژی استخراج خود را چند برابر کنید. در حالت عادی شما هر ساعت می‌توانید 1000 کوین را استخراج کنید و برای بازیابی انرژی باید یک ساعت منتظر بمانید، اما با فعال‌سازی گزینه Full Energy این محدودیت را حذف می‌کنید. در حال حاضر، بازی 6 عدد فول انرژی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید.

یکی دیگر از گزینه‌های این بخش، آپشن Multitap است که با پرداخت 2 هزار سکه می‌توانید سرعت کلیک خود را افزایش دهید. گزینه Energy Limit نیز محدودیت انرژی شما را از بین رده و ظرفیت انرژی را از 1000 کوین بیشتر خواهد کرد. اگر می‌خواهید بیشتر از دیگران ماین کنید،پیشنهاد می‌شود حتماً از گزینه‌های این بخش استفاده کنید.

6. بخش Airdrop: این بخش هنوز فعال نشده است و با کلیک بر روی آن فهرست برنامه‌های بازی همستر کامبت را مشاهده می‌کنید.

امتیاز 4.5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT