توکن سوزی ۲۸۰ میلیاردی بانک (Bonk)

توکن سوزی ۲۸۰ میلیاردی بانک (Bonk) در راه است

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر شاهد افزایش توجه و علاقه به میم‌ کوین‌ها است و بانک (Bonk)، یک میم کوین با تم سگ در بلاکچین سولانا، از این موج صعودی جا نمانده است. در این پست به بررسی توکن سوزی ۲۸۰ میلیاردی بانک (Bonk) و تاثیر ان بر قیمیت این میم کوین می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

توکن سوزی ۲۸۰ میلیاردی بانک (Bonk)

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت بانک طی چند روز گذشته روند صعودی داشته است. این روند صعودی قوی قیمت را از ۰.۰۰۰۰۱۳۵۷ دلار در ۱۸ آوریل به بالاترین سطح هفتگی یعنی ۰.۰۰۰۰۲۱۹۲ دلار در ۲۱ آوریل رساند. اکنون قیمت بانک در حال تثبیت در این محدوده است.

در صورتی که کندل روزانه بانک امروز بالاتر از قیمت ۰.۰۰۰۰۲۰۸۳ دلار بسته شود، شاهد رشد این میم کوین برای پنجمین روز متوالی خواهیم بود.
عامل اصلی این افزایش قیمت را می‌توان توجه دوباره به میم‌ کوین‌ها دانست. با افزایش علاقه به این نوع ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران به فرصت‌های سرمایه‌گذاری پرسود در پروژه‌های مبتنی بر بلاکچین سولانا روی آورده‌اند.

البته افزایش قیمت بانک تنها به خاطر رشد میم‌ کوین‌ها نبوده است. پیشنهاد جالب توجهی برای سوزاندن توکن‌های BONK از خزانه‌ این پروژه نیز می‌تواند دلیلی بر افزایش قیمت باشد.

طبق گزارش‌ها، بانک دائو، سازمان غیرمتمرکز خودگردان بانک، پیشنهادی برای سوزاندن ۲۸۰ میلیارد توکن از خزانه خود دریافت کرده است. این رقم معادل ۱۰۰ درصد کل توکن‌های تولید شده توسط بانک دائو، تحت توافق تقسیم درآمد با بانک بات از زمان راه‌اندازی آن در اواخر سال ۲۰۲۳ است.

بانک بات، ربات معاملاتی سولانا در تلگرام است که از زمان راه‌اندازی خود در نوامبر ۲۰۲۳، بر روی تمامی تراکنش‌ها کارمزد ۱ درصدی اعمال می‌کند که ۱۰ درصد آن به بانک دائو اختصاص می‌یابد.

بانک دائو قصد دارد با سوزاندن توکن‌های دریافتی از بانک بات، کل عرضه بانک را در بازار کاهش دهد. کاهش عرضه کل، یکی از اهداف اصلی جامعه بانک به شمار می‌رود که تاثیر زیادی بر افزایش قیمت در بلند مدت خواهد داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT