مهمترین ایردراپ های می ۲۰۲۴

مهمترین ایردراپ های می ۲۰۲۴

زمان مطالعه 2 دقیقه

با افزایش احساسات صعودی در بازار ارزهای دیجیتال پس از رویداد هاوینگ بیت کوین و افزایش نوسانات قیمت، پیش‌بینی می‌شود که بازار طی ماه‌های آینده به بالاترین حد خود (ATH) دست یابد. در این پست به بررسی مهمترین ایردراپ های می ۲۰۲۴ می پردازیم.

مهمترین ایردراپ های می ۲۰۲۴

از سوی دیگر، شاهد افزایش قابل توجهی در تبلیغات ایردراپ‌ها هستیم که نشان دهنده علاقه فزاینده سرمایه گذاران برای به حداکثر رساندن سود خود است.

ICP: ایردراپ Galactic

ICP یک بلاک چین خاص با یک ابر غیرمتمرکز قدرتمند است که از طریق ترفند رمزنگاری به نام Chain-Key پایه گذاری شده است. این بلاکچین خاص باعث می‌شود که بلاک چین‌های مختلف بدون نیاز به یک مرجع مرکزی با هم تعامل داشته باشند، که برای ایجاد DAOهای قوی عالی است.

در ۱۰ می، کنفرانس جامعه ICP (ICPCC) ویژگی‌های کلیدی و اصول پروژه خود را توضیح خواهد داد. در طول این پخش زنده که حدود ۹ ساعت زمان خواهد برد، کاربران واجد شرایط، ایردراپ‌هایی به ارزش بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار بهره‌مند خواهند شد.

ایردراپ Bitget: میم کوین Mania

به عنوان بخشی از آخرین فعالیت Bitget، این پلتفرم میزبان یک رقابت منحصر به فرد در ماه می است. در این رویداد، تریدرها می‌توانند با ثبت نام خود تا پایان رویداد شانس برنده شدن حجم عظیمی از ایردراپ هیجان انگیز از memecoin‌ها را داشته باشند.

تریدرها می‌توانند تا ۸ مه در این پلتفرم ثبت نام کنند. علاوه بر این، Bitget در نظر دارد تا به جهت آماده شدن برای فصل جدید آلت‌کوین‌ها در آینده‌ای نه چندان دور، یک ایردراپ ۵۰۰۰۰ دلاری از USDT داشته باشد.

ایردراپ BASE

BASE یک پروژه لایه ۲ در فضای بلاکچین و ارزهای دیجیتال است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این پروژه همچنین به خودی خود به عنوان یک پلتفرم بلاک چین عمل می‌کند. شبکه Base یکی از پروژه‌های برجسته مانند DAO Llama، Aave Protocol، Animoca Brands، NFTs marketplace Decent، و پلتفرم پل سازی Rhino.fi را در خود جای داده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT