تحلیل کتز (CATS) ۱۸ مهر

تحلیل کتز (CATS) ۱۸ مهر

قیمت ارز دیجیتال کتز (CATS)، توکن بومی بازی تلگرامی کتز، طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. این توکن که روز گذشته وارد بازار شد، پس از موفقیت رقبای خود مانند داگز (DOGS) به محبوبیت قابل‌توجهی دست یافته است. در این پست به تحلیل کتز (CATS) ۱۸ مهر می پردازیم.

تحلیل کتز (CATS) ۱۸ مهر

بر اساس داده‌های بازار، قیمت CATS در اوج خود به ۰.۰۰۰۱۸۱۶ دلار رسید و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به ۱۱۳.۸ میلیون دلار افزایش یافت.

یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش حجم معاملات و محبوبیت این رمزارز، لیست شدن آن در صرافی‌های بزرگی مانند بای‌بیت (Bybit)، کوکوین (KuCoin)، بیت‌گت (Bitget) و هش‌کی (Haskey) بوده است.

علاوه بر این، ارتباط بازی و توکن کتز با تلگرام نیز به افزایش محبوبیت آن کمک کرده است. در ماه‌های اخیر، توکن‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی، به‌ویژه میم‌کوین‌ها، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

تحلیل کتز (CATS) ۱۸ مهر

تحلیل کتز (CATS) ۱۸ مهر

از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به همستر کامبت اشاره کرد که موفق به جذب بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر شده است. با این حال، قیمت HMSTR از زمان معرفی یک روند نزولی داشته و این موضوع باعث ناامیدی سرمایه‌گذاران شده است.

در این میان، احتمال می‌رود که قیمت CATS نیز به دلیل اعلام فصل دوم بازی و نوسانات ناشی از برداشت‌های فصل اول، با اصلاح مواجه شود.

در زمان نگارش این خبر، قیمت کتز با اصلاح نسبی از اوج خود، به ۰.۰۰۰۱۳۰۷ دلار رسیده است. اما همچنان یک رشد تقریبا ۱۰۰ درصدی در بازه روزانه دارد.

تحلیل کتز (CATS) ۱۸ مهر

تحلیل کتز (CATS) ۱۸ مهر

به گفته کارشناسان، با توجه به فشار فروش کنونی، احتمال عمیق‌تر شدن اصلاح قیمت بالا است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT