تحلیل کسپا (KAS) ۳۰ بهمن

تحلیل کسپا (KAS) ۳۰ بهمن

زمان مطالعه 2 دقیقه

کسپا (KAS) در 17 فوریه به بالای مقاومت 0.15 دلار صعود کرد که نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است. در این پست به تحلیل کسپا (KAS) ۳۰ بهمن می پردازیم.

تحلیل کسپا (KAS) ۳۰ بهمن

تحلیل کسپا (KAS) ۳۰ بهمن

کسپا (KAS) ۳۰ بهمن

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.13 دلار) یک مزیت را برای خریداران نشان می دهد. با این حال رسیدن به سطوح اشباع خرید در RSI نشان می دهد که این افزایش ممکن است در کوتاه مدت بسیار سریع باشد. اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید، احتمالاً در 0.15 دلار حمایت خواهد شد. بازگشت قوی به این سطح، چشم انداز رالی را تا 0.20 دلار افزایش می دهد.

از سوی دیگر، اگر قیمت به شدت کاهش یابد و به زیر 0.14 دلار برسد، نشان دهنده پایان یافتن روند صعودی در کوتاه مدت خواهد بود. سپس جفت KAS/USDT می تواند تا SMA 50 روزه (0.11 دلار) سقوط کند.

تحلیل کسپا (KAS) ۳۰ بهمن

تحلیل کسپا (KAS) ۳۰ بهمن

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که این جفت با مقاومت 0.17 دلاری روبرو است، اما یک نشانه مثبت این است که گاوها اجازه نداده اند قیمت به زیر 20-EMA سقوط کند. میانگین های متحرک صعودی و RSI نزدیک به منطقه اشباع خرید نشان دهنده مزیت برای خریداران است. اگر قیمت به بالای 0.17 دلار افزایش یابد، روند صعودی می تواند تا 0.20 دلار ادامه یابد.

انتظار می رود خریداران در صورت هرگونه اصلاح قیمت، در منطقه بین 20-EMA و 50-SMA دفاع کنند. شکستگی زیر 50-SMA ممکن است نشان دهد که خرس ها به میدان بازگشته اند.

cointelegraph

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !