ترون (Tron)

ترون (Tron) وهمکاری باشگاه لیورپول با این ارز بر اساس ادعای جاستین سان

زمان مطالعه 2 دقیقه

ادعای جاستین سان

در تاریخ 24 آپریل، جاستین سان طی توئیتی اظهار داست که بنیاد ترون (Tron) قرار است به طور رسمی با باشگاه فوتبال لیورپول شراکت کند. توییت وی شامل ویدیویی کوتاهی پیرامون دعوت از باشگاه لیورپول است که لوگوی ترون (Tron) هم در آن قابل مشاهده می باشد ولی اشاره ای به جزئیاتی از ماهیت این شراکت احتمالی نکرده است. در مقابل سخنگوی باشگاه انگلیسی لیورپول رسما به دیکریپت مدیا گفته است که باشگاه فوتبال لیورپول با ترون شراکت و همکاری ندارند.

جاستین سان افزود این همکاری رسمی است و به زودی جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد و گفت منتظر است تا این شراکت جدید را بررسی کند.

ترون (Tron)
ترون (Tron)

دیدگاه میشا لردمن در مورد ترون (Tron)

میشا لردمن که ارتباطی با استارتاپ بلاکچین غیر متمرکز IAM دارد و یکی از بنیان گذاران ترون می باشد اذعان داشت که این شراکت مورد ادعا بین ترون و لیورپول نهایتا دستاوردی عظیم برای رمزارزها محسوب می شود. هم چنین گفت که می تواندازهم اکنون لوگوی ترون (Tron) را روی لباس قرمز لیورپول ببینید.

جسی پاولدر زمینه ترون (Tron)

جسی پاول، رئیس صرافی کراکن (Kraken) توییتی منتشر کرد که اسکرین شاتی از یک ایمیل از طریف لیورپول که هرگونه ادعایی مبنی بر مشارکت این باشگاه طی ویدیو پخش شده را اسکم می کند.

طی گزارشی از وب سایت dapp.com، بلاکچین ترون بیشترین رشد را در میان استفاده کنندگان از اپلیکیشن های غیر متمرکز داشته است.

منبع:cointelegraph

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت تمامی خدمات پرداخت های ارزی از جمله پرداخت های سفارت، پرداخت های سرور و پرداخت های اپلیکیشن فی دانشگاه ها و سایر خدمات پرداختی را بعلاوه ارائه خدمات ارز های دیجیتالی، ارائه می دهد.شارژ کیف پول های دیجیتالی همانند پی پل، وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر وگیفت کارت اپل سایر کیف پول های نیز از طریق این مجموعه انجام می شود. 

امتیاز 4.9/5 - از 29 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT