راه اینترنت برای درآمد ارزی ترید کنیم

چطور از راه اینترنت برای کسب درآمد ارزی ترید کنیم؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه بسیاری از کاربران اینترنت ترجیح می‌دهند علاوه بر پرسه زدن در اینترنت یا همان وبگردی، از این فضا جهت کسب درآمد استفاده کنند. در این میان ترید کردن یکی از روش‌هایی است که شاید به نسبت، قدیمی‌تر از سایر راه های درآمدزایی از اینترنت باشد، اما طی این سالیان آزمون خطا، جواب خود را به خوبی پس داده است. در این مقاله نشان خواهیم داد که چطور برای درآمد ارزی ترید کنیم.

برای این که بیشتر با معنا و مفهوم ترید کردن آشنا شوید ما را در این مقاله همراهی کنید تا اینترنت را از زاویه دیگری بررسی کنیم.

ترید (trade) چیست؟

این واژه در لغت به معنای داد و ستد، تجارت کردن و یا معامله کردن است. کمی بیش از بیست سال پیش با حضور کاربران گسترده در حوزه فارکس و حضور پر رنگ بروکرها این واژه رفته رفته به یک واژه تخصصی در زمینه وب آنلاین تبدیل شد. به این ترتیب به کاربرانی که در این زمینه فعال هستند تریدر (trader) گفته می‌شوند.

راه اینترنت برای درآمد ارزی ترید

از چه مسیری برای درآمد ارزی ترید کنیم؟

۱) فارکس

شاید این اسم به دفعات به گوش شما رسیده باشد. در وهله اول این سوال مطرح می شود که فارکس چیست؟
طبق تعاریفی که در سایر منابع معتبر آمده است: «فارکس (Forex) اصطلاحی لاتین و برگرفته از دو کلمه Foreign Exchange به معنی تبادل ارزهای خارجی است. منظور از تبادل ارزهای خارجی، تبدیل یک ارز به ارز دیگر است که این تبادل برای خرید و فروش کالا، خدمات شرکت‌ها و دولت‌ها، هزینه‌های سفر و خرید مسافران یا سرمایه‌گذاری اشخاص و بنگاه‌ها در کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترید در این زمینه نیازمند به آشنایی با واژه بروکر می باشد. به طور کلی کار شرکت کارگزاری یا بروکر این است که نرخ های بازار را به مشتریان خود ارائه نموده و دستورات معاملاتی مشتریان را اجرا کند. یعنی هنگامی که یک مشتری دستور معاملاتی (خرید یا فروش) خود را به صورت آنلاین یا تلفنی به کارگزار ارائه می‌کند، کارگزار از محل سپرده‌ای که مشتری دارد، اقدام به اجرای دستور مشتری مبنی بر خرید یا فروش می‌کند.

برای شروع شما نیازمندید که بدانید وبمانی چیست و چگونه می توان با شرکت وبمانی کار کرد. پس حتما سری به این لینک بزنید. شما حتما باید یک حساب وبمانی نیز داشته باشید. اگر هنوز حساب ندارید، نگران نباشید. شما می توانید به این لینک رفته تا همکاران ما در اسرع وقت برای شما یک حساب افتتاح کنند. جهت شارژ حساب وبمانی خود هم می توانید سفارش ثبت کنید.

یک فارکس کار حرفه‌ای می‌تواند با تحلیل فاندامنتال یا تکنیکال در کندل‌ها، رفتار یک سهام یا ارز را تحلیل کرده و روی تحلیل خود پیش بینی افزایش یا کاهش ارزش سهام می‌کنند. این امر به آنها کمک می‌کند که چه زمان سهم را خریداری و چه زمان آن را بفروشند و درصد ریسک آنها پایین تر بیاید.

راه اینترنت برای درآمد ارزی ترید ارز دیجیتال

۲) کریپتو کارنسی ( Crypto Currency)

با روی کار آمدن رمز ارزها، بدلیل ارزش دلاری بیت کوین و اتریوم به عنوان دو رمز ارز مادر، به سرعت توانست جای خود را در دل بسیاری از تریدر ها پیدا کنند. البته گفتنی است اگر شما یک فارکس کار حرفه ای هستید لزوما نباید توقع داشته باشید که در زمینه ترید رمز ارزها نیز موفق باشید. بازار رمز ارزها تاکنون رفتار ثابتی از خود نشان نداده است و در بین تریدرها عموما به عنوان یک بازار وحشی جا افتاده است.

ایک تریدر حوزه کریپتوکارنسی باید در طول شبانه روز ساعات بیشتری نسبت به تریدر فارکس آنلاین باشد تا بلافاصله با سقوط یک کوین آن را بفروشند.

شما می‌توانید به راحتی اقدام به ایجاد یک کیف پول در یکی از صرافی‌های معروف به ترید در این زمینه مشغول شوید. جهت خرید و فروش رمز ارزها نیز می‌توانید به اول پرداخت اعتماد کرده تا با یک نرخ عالی هم خرید کنید هم ارز خود را به فروش برسانید.

ترید

امروزه تعداد صرافی‌های آنلاین در زمینه کریپتو کارنسی بسیار زیاد است. اما می‌بایست در نظر گرفت که به کدام یک از آنها می‌شود اعتماد کرد و یا کدام یک خدمات خود را به نرخ خوب ارایه می‌دهند. البته فراموش نکنید که به دلیل تحریم های یک جانبه ایالات متحده آمریکا علیه کشورمان، بسیاری از این وبسایت ها از خدمات رسانی به کاربران ایرانی معذور هستند.

Hit-BTC

شاید برای ایرانیان یک صرافی آنلاین بسیار خوبی باشد. به هر حال این سایت ملیت هیچ کدام از کاربران خود را تحریم نکرده است و در حال خدمات رسانی به تمامی کاربران از سراسر دنیا می‌باشد. اما شاید عیب بزرگ این صرافی آنلاین فی اکسچنج و فی ارسال بسیار بالای آن می باشد که گاها به ۵۰ دلار نیز می رسد.

Binance

به جرات می‌توان گفت که بهترین نرخ خرید و فروش با کمترین کارمزد ممکن را بایننس ارائه می دهد. این بدان معناست که نرخ بایننس در حال حاضر تبدیل به نرخ مرجع قیمت جهانی بیت کوین بسیاری از سایت‌های داخلی و خارجی شده است. عیب بزرگ این صرافی آنلاین تحریم کردن کشور ایران است و داشتن حساب در آن و وریفای کردن آن کار راحتی نمی‌باشد.

Bitfinex

بعد از بایننس اعتماد بسیاری از کاربران به Bitfinex می‌باشد. این سایت اغلب سعی دارد نرخ هایی نزدیک به بایننس ارایه دهد. اما خب متاسفانه این سایت نیز کاربران ایرانی را به هیچ صورت وریفای نمی کند. نرخ این وبسایت از بایننس به مراتب بالاتر می‌باشد و ترید در آن نیاز به پیروی از سیاست های خاصی است.

Bittrex

این وبسایت نیز بسیار قابل اعتماد و حتی می توان گفت از اولین‌های این حوزه بوده است. نرخ آن به اندازه بایننس به صرفه نیست اما یک نرخ معقول و فی اکسچنج آن تقریبا همانند بیت فینکس می‌باشد. دسترسی به این سایت متاسفانه برای کاربران ایرانی غیر ممکن است.

حالا که متوجه شدید از راه اینترنت چطور برای درآمد ارزی ترید کنیم، پیشنهاد می‌شود برای انجام فعاایت ترید خود در فارکس، از خدمات افتتاح حساب وب مانی و خدمات نقد کردن درآمد ارزی وب مانی بهره ببرید. همچنین برای فعالیت‌های ارزهای دیجیتال، می‌توانید از خدمات خرید و فروش ارزی‌های دیجیتال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 4.4/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT