تصاویر سه بعدی برای طراحان گرافیک

سایت های رایگان تصاویر سه بعدی برای طراحان گرافیک

زمان مطالعه 3 دقیقه

در دنیای پویای طراحی گرافیک، گرافیک سه بعدی قدرت ایجاد قالب های زیبایی شناختی را دارد و ابزاری ضروری برای طراحان گرافیک است. خواه شما یک حرفه ای با تجربه هستید که به دنبال اصلاح یک وب سایت کسل کننده هستید یا فقط یک دانشجوی گرافیک، این لیست منتخب از 10 وب سایت تصویرسازی و گرافیک سه بعدی رایگان دروازه شما برای آزادسازی خلاقیت بی حد و حصر است.

جالب ترین نکته در مورد این وب سایت ها این است که بیشتر محتوای موجود در آنها برای دانلود و استفاده کاملا رایگان است. البته می‌توانید محتوای ممتاز را انتخاب کنید، اما برای اکثر کاربران، منابع رایگان کافی است.

تصاویر سه بعدی برای طراحان گرافیک: Freepik

Freepik دارای طیف وسیعی از الگوها و تصاویر است که می توانید آنها را در طرح های خود بگنجانید تا طرح بندی های بصری خیره کننده ای ایجاد کنید. حتی می‌توانید به ویدیوهای موجودی دسترسی داشته باشید که به شما کمک می‌کنند طرح‌های هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تری ایجاد کنید. بسیاری از این ویژگی ها با یک حساب کاربری رایگان در دسترس هستند، اما با هزینه اشتراک کوچک 9 یورو در ماه، می توانید قفل تصاویر و ویدیوهای ممتاز و همچنین بارگیری نامحدود را باز کنید.

UnDraw

این یک وب سایت عالی دیگر برای طراحان گرافیک است. چه در توسعه UI/UX باشید و چه در بازاریابی دیجیتال، Undraw تمام مطالبی را که برای رها کردن نبوغ خلاق خود نیاز دارید را در اختیار دارد. با هزاران تصویر، فونت و آیکون، این وب سایت همان چیزی است که برای پروژه بعدی خود نیاز دارید. و بهترین بخش؟ این کاملا رایگان است!

تصاویر سه بعدی برای طراحان گرافیک: Free3D

همانطور که می توانید از نام آن حدس بزنید، Free3D گنجینه ای برای طراحان گرافیک است که می خواهند با گرافیک های سه بعدی کار کنند. این وب سایت دارای مدل های سه بعدی خیره کننده برای تقریباً هر صنعتی است. معماری، هواپیما، آناتومی، شما آن را نام ببرید! چه در حال کار بر روی یک بازی ویدیویی باشید و چه فقط در حال طراحی مدل های فنی برای شبیه سازی هستید، Free3D یک ابزار ضروری برای همه طراحان گرافیک است.

3D Warehouse

این وب سایت جالب دیگری است که مجموعه عظیمی از مدل های سه بعدی دارد. شما به راحتی می توانید یک مش پایه از هر چیزی که به دنبال آن هستید پیدا کنید و سپس آن را با ویژگی های منحصر به فرد مطابق با نیاز خود سفارشی کنید. این کار آنقدر در وقت شما صرفه جویی می کند که در غیر این صورت با دقت زیادی برای ایجاد مدل های دقیق از ابتدا صرف می کنید.

TurboSquid

آیا می خواهید بازی ویدیویی خود را هیجان انگیزتر کنید؟ چرا یک دایناسور ترسناک را به صحنه اضافه نمی کنید؟ TurboSquid یک وب سایت عالی است که دارای مجموعه عظیمی از مدل های حیوانات سه بعدی است که می توانید آنها را در پروژه خود بگنجانید. این توسط Shutterstock اجرا می‌شود و به طراحان گرافیک امکان دسترسی رایگان به میلیون‌ها مدل حیوانات ممتاز را می‌دهد! چه بخواهید یک حیوان را به یک بازی ویدیویی یا یک انیمیشن اضافه کنید، یا فقط بخواهید طرح‌بندی‌هایی با ظاهر واقعی‌تر طراحی کنید، Turbosquid هر حیوانی را که نیاز دارید را دارد!

CGTrader

CGTrader یک انجمن آنلاین است که در آن نه تنها می توانید مدل های سه بعدی را پیدا کنید بلکه می توانید آنها را نیز بفروشید! چه در حال کار بر روی یک مدل معماری باشید یا به دنبال اضافه کردن یک شخصیت به بازی ویدیویی خود باشید، CGTrader همه چیز را دارد! از هواپیما و ماشین گرفته تا گیاهان و مبلمان. گزینه های رایگان زیادی وجود دارد، اما اگر دقیقاً چیزی را که به دنبال آن هستید پیدا نکردید، همیشه می توانید یک طراح گرافیک با استعداد را استخدام کنید تا آن را برای شما بسازد!

تصاویر سه بعدی برای طراحان گرافیک: Archive3D

این یک وب سایت عالی دیگر است که مجموعه عظیمی از مدل های سه بعدی را به صورت رایگان دارد! به کار خود جان بخشید و جزئیات خیره کننده را به پروژه های طراحی گرافیکی خود اضافه کنید. این امر باعث صرفه جویی در زمان و تلاش شما برای طراحی مدل ها از ابتدا می شود. مدل سازی گرافیکی یا توسعه بازی، پروژه شما هر چه باشد، Archive3D ابزاری است که هر طراح گرافیکی به آن نیاز دارد!

IconScout

با IconScout، بسته ای مناسب دریافت می کنید که حاوی میلیون ها مدل سه بعدی و انیمیشن و ابزارهایی برای ویرایش و دستکاری آنها است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مدل یا نماد مناسب را انتخاب کنید، آن را با ویژگی های مختلف شخصی سازی کنید، یا با اعمال تنظیمات از پیش تعیین شده، آن را در پروژه خود ادغام کنید و شاهد زنده شدن کار خود باشید. IconScout همچنین می تواند با برنامه ها و پلاگین های مختلف مانند Figma، Adobe و MS Office کار کند تا بتوانید از بهترین های هر دو دنیا لذت ببرید.

تصاویر سه بعدی برای طراحان گرافیک: PixCap

این وب سایت جالب دارای یک کتابخانه عظیم از تصاویر زیبا و مدل های سه بعدی به صورت رایگان است! شما می توانید تقریباً برای هر چیزی یک الگو پیدا کنید و از آن استفاده کنید تا به وب سایت ها، کمپین های بازاریابی و پروژه های بازی خود جذابیت بیشتری بدهید! PixCap همچنین دارای ویژگی جالب AI stylist است که می توانید از آن برای ایجاد هنرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت