تغییرات معاملات فیوچرز لونا کلاسیک در بایننس

تغییرات معاملات فیوچرز لونا کلاسیک در بایننس

زمان مطالعه 2 دقیقه

بایننس در حال تغییر اهرم، سطح مارجین و نرخ سرمایه محدود برای لونا کلاسیک است. در این پست به تغییرات معاملات فیوچرز لونا کلاسیک در بایننس می پردازیم.

تغییرات معاملات فیوچرز لونا کلاسیک در بایننس

حداقل مبلغ مورد نیاز برای باز کردن یک معامله فیوچرز لونا کلاسیک در بایننس 1000 از ارز LUNC است.
قیمت LUNC پس از انتشار این خبر 5 درصد افزایش یافت، در حالی که USTC نسبتاً بدون تغییر باقی مانده است.

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با فاش کردن تغییراتی در معاملات مارجین و سطوح اهرمی ارز دیجیتال لونا کلاسیک، دوباره هیجان را در میان جامعه لونا کلاسیک برانگیخت. این خبر باعث شده است که قیمت LUNC تا 5 درصد افزایش یابد و معامله گران و سرمایه گذاران مشتاقانه تاثیر این تغییرات را بر استراتژی ها و موقعیت های خود پیش بینی کنند.

تغییراتی در مقدار مارجین معامله

مقدار مارجین کل مقدار ارز دیجیتالی است که باید در یک حساب سپرده برای حمایت از یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری نگهداری شود. به عنوان یک ویژگی برای جلوگیری از لیکویید شدن عمل می کند.

بایننس همه چیز را تغییر میدهد!

Binance Futures قرار است اهرم، مقدار مارجین و نرخ سرمایه محدود را برای چندین قرارداد دائمی تغییر دهد، همانطور که در انتشار آنها در 6 نوامبر تأیید شد. معامله گران باید آگاه باشند که موقعیت هایی که قبل از این تغییرات اجرا شده اند تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. بایننس اکیداً توصیه می‌کند که برای جلوگیری از خطرات احتمالی لیکویید شدن، تنظیمات لازم را در موقعیت‌ها و اهرم‌ها قبل از بروز رسانی انجام دهید.
عدم انجام این تنظیمات می تواند منجر به انحلال موقعیت ها به دلیل افزایش نرخ مارجین شود. بنابراین، معامله گران تشویق می شوند تا موقعیت ها و اهرم های خود را برای محافظت در برابر ضررهای احتمالی نظارت کنند.

بایننس بروزرسانی‌هایی را برای مقدار مارجین مورد نیاز و نگهداری برای قراردادهای دائمی 1000 لونا کلاسیک در محدوده 0-5000 موقعیت بدون تغییر نسبت اهرم بین 21 تا 50 برابر معرفی کرده است. این بدان معناست که معامله گران باید LUNC اضافی را در حساب های سپرده خود برای ادامه تجارت این قراردادها نگه دارند.

تغییرات مشابهی برای قراردادهای دائمی رمزنگاری مانند TOMOUSDT، MINAUSDT، YFIUSDT، KLAYUSDT، ZILUSDT، QTUMUSDT، ENSUSDT، KSMUSDT، ONTUSDT و SUSHIUSDT انجام شده است. این تغییرات همچنین بر حداکثر نرخ های سرمایه گذاری برای ارزهای دیجیتال مشخص شده تاثیر می گذارد.

نوسانات قیمت لونا کلاسیک

طبق داده‌های Coinglass، قیمت LUNC پس از انتشار این خبر شاهد افزایش 5 درصدی بود. داده ها همچنین نشان می دهد که انحلال کوتاه مدت در موقعیت های فروش لونا کلاسیک، قیمت ها را افزایش داده است.

این اطلاعیه بایننس بدون شک بازار ارزهای دیجیتال را تحریک کرده است و معامله گران و سرمایه گذاران را از نزدیک به تأثیر این تغییرات بر پرتفوی خود نگاه می کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT