تغییر رمز عبور پی پال

تغییر رمز عبور پی پال

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا رمز عبور ناامن PayPal دارید؟ آیا از رمز عبور مشابه در سایت های دیگر استفاده می‌کنید؟ اگر پاسخ هر کدام مثبت است، در مرورگر خود به وبسایت PayPal بروید و مراحل زیر را برای تغییر رمز عبور پی پال دنبال کنید.

شارژ حساب پی پال

هنگام ایجاد یک رمز عبور ایمن، باید حداقل هشت نویسه با ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها داشته باشد.

۱. وارد PayPal شوید و وارد صفحه خلاصه خود شوید.

۲. نماد چرخ دنده تنظیمات را در بالا سمت راست (در کنار گزینه خروج از سیستم) انتخاب کنید تا صفحه های حساب و تنظیمات PayPal نمایش داده شود.

۳. برگه Security را از گزینه های بالا انتخاب کنید.

۴. از فهرست گزینه های امنیتی روی صفحه، Password را انتخاب کنید (یا به‌روزرسانی را انتخاب کنید).

۵. کادر گفتگوی Change your password  ظاهر می‌شود. رمز عبور فعلی خود را در قسمت اول فرم وارد کنید و سپس رمز عبور جدید خود را در دو فیلد دیگر رمز عبور وارد کنید. وقتی کارتان تمام شد، Change Password را انتخاب کنید.

پسورد PayPal خود را زمانی که آن را فراموش کردید بازنشانی کنید.

اگر از مدیر رمز عبور برای ذخیره اطلاعات ورود به سیستم خود استفاده نمی‌کنید، به راحتی ممکن است رمز عبور خود را فراموش کنید. وقتی این اتفاق افتاد، دوباره از ویژگی PayPal استفاده کنید که به شما کمک می‌کند رمز عبور خود را بازنشانی کنید. به یاد داشته باشید که با این ویژگی نمی‌توانید رمز عبور قدیمی خود را بازیابی کنید بلکه فقط رمز عبور خود را به یک رمز جدید تغییر دهید.

۱. صفحه ورود به سیستم PayPal را باز کنید.

۲. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نکنید. لینک Having trouble logging in? را انتخاب کنید

۳. PayPal یک صفحه با عنوان Need help with your password با نمایش می‌دهد. آدرس ایمیلی را که برای PayPal استفاده می‌کنید وارد کنید و روی «Next» کلیک کنید.

۴. PayPal از چهار گزینه برای تأیید هویت شما استفاده می‌کند: دریافت پیامک، دریافت ایمیل، پاسخ به سؤالات امنیتی یا تأیید شماره کارت اعتباری.

اگر تصمیم به دریافت پیامک یا دریافت ایمیل دارید، PayPal یک کد شش رقمی ارسال می‌کند. این را در فیلد تأیید ظاهر شده وارد کنید. «Continue» را انتخاب کنید.

۵. از فرم ارائه شده برای ایجاد رمز عبور جدید و سپس تایید مجدد آن استفاده کنید. وقتی کارتان تمام شد، روی «ذخیره» کلیک کنید. سپس، گذرواژه را در مکانی امن ذخیره کنید تا دوباره آن را گم نکنید، یا از یک مدیر رمز عبور استفاده کنید که بتواند با گذرواژه هماهنگ باشد و آن را ایمن نگه دارد.

نکته: وقتی چندین حساب ایمیل دارید، برای دریافت کد تأیید، حساب مناسب را انتخاب کنید. اگر ایمیل PayPal خود را فراموش کردید، از ایمیل خود را فراموش کرده اید استفاده کنید؟ پیوند از صفحه ورود به سیستم پی پال به شما امکان می دهد تا حداکثر سه آدرس ایمیل را که ممکن است هنگام ثبت نام با حساب کاربری خود استفاده کرده باشید، وارد کنید. برای دریافت ایمیل بازنشانی با تمام دستورالعمل‌ها برای بازگشت به حسابتان، «بعدی» را انتخاب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT