تفاوت Unclaimed و Next unlock در همستر

تفاوت Unclaimed و Next unlock در همستر

زمان مطالعه < 1 دقیقه

در حال حاضر مقدار توکن پاداش داده شده به هر کاربر در بازی همستر کامبت مشخص شده است. با وجود این، برخی کاربران به‌دلیل شفاف نبودن توضیحات همستر کامبت، مطمئن نیستند که در روز ۵ مهر می‌توانند چه مقدار از مجموع دریافتی خود را برداشت کرده و به فروش برسانند. در این پست به بررسی این موضوع و همچنین تفاوت Unclaimed و Next unlock در همستر می پردازیم.

تفاوت Unclaimed و Next unlock در همستر

طبق توضیحات موجود در بخی ایردراپ ربات همستر، چهار عنوان مختلف برای دریافتی کاربر از ایردراپ بازی در نظر گرفته شده است:

  • مجموع توکن دریافتی یا Total $HMSTR
  • توکن‌های دریافت‌شده یا Claimed
  • توزیع توکن بعدی یا Next unlock
  • توکن‌های دریافت‌نشده یا Unclaimed

تیم همستر کامبت معنی دقیق هر کدام از این عناوین را مشخص نکرده است، اما طبق بررسی سایر بازیکنان می‌توان گفت Total $HMSTR تعداد کل توکن‌هایی است که در فصل اول همستر جایزه گرفته‌اید. Claimed که هم‌اکنون برای همه کاربران صفر است، تعداد توکن‌هایی را نشان می‌دهد که از ربات برداشت کرده‌اید و احتمالاً عدد آن روز ۵ مهر با شروع برداشت و لیست‌شدن همستر تغییر خواهد کرد.

دو مورد بعدی که باعث سردرگمی کاربران شده‌اند، Next unlock و Unclaimed هستند. به عقیده بیشتر کاربران، Unclaimed تعداد توکن‌هایی است که در مرحله اول توزیع ایردراپ همستر و در تاریخ ۵ مهر قادر به برداشت و فروش آن هستید. Next unlock مقدار توکنی از موجودی کل شماست که در ربات نگه داشته شده و در تاریخی که بعداً اعلام خواهد شد، قادر به برداشت و فروش آن خواهید بود.

 

امتیاز 3/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT