تقویم آنلاک توکن‌های سپتامبر ۲۰۲۴

تقویم آنلاک توکن‌های سپتامبر ۲۰۲۴

زمان مطالعه 2 دقیقه

به گزارش توکن آنلاک، توکن آنلاک‌ها معمولاً نوسانات زیادی در بازار ایجاد می‌کنند و به همین خاطر اهمیت زیادی دارند. در این رویدادها توکن‌های متعلق به سرمایه‌گذاران پروژه‌های کریپتویی که قبلاً قفل بودند، آزاد و عرضه می‌شوند. در نتیجه احتمال فروش آن‌ها زیاد است. در این پست به بررسی تقویم آنلاک توکن‌های سپتامبر ۲۰۲۴ می پردازیم.

تقویم آنلاک توکن‌های سپتامبر ۲۰۲۴

‌در ماه آینده هم توکن آنلاک‌های بزرگی در بازار ارزهای دیجیتال انجام می‌شود. برای مثال پروژه سویی قرار است در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) ۶۴.۱۹ میلیون توکن SUI به ارزش ۵۱.۶۰ میلیون دلار را آزاد کند. این مقدار ۲.۴۷ درصد از کل عرضه سویی را تشکیل می‌شود.

پروژه ایموتبل اکس هم قرار است در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) ۳۲.۴۷ میلیون توکن IMX به ارزش ۴۷.۴۱ میلیون دلار را عرضه کند. این مقدار ۲.۰۶ درصد از کل عرضه توکن مذکور را تشکیل می‌دهد.

تقویم آنلاک توکن‌های سپتامبر ۲۰۲۴

علاوه بر این پروژه MODE هم قرار است در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) ۵۰۰ میلیون توکن MODE به ارزش ۶.۴۵ میلیون دلار را آزاد کند. نکته مهم این است که این مقدار ۳۸.۴۶ درصد از عرضه کل توکن مذکور را تشکیل می‌دهد.

با این حال مهم‌ترین توکن‌ آنلاک‌های بازار ارزهای دیجیتال در ماه آینده احتمالاً برای سولانا ، ورلد کوین ، پولکادات و نیر پروتکل است. این پروژه‌ها از روش Linear برای توکن آنلاک خود استفاده می‌کنند؛ به این معنی که به صورت روزانه مقداری از توکن‌هایشان را آزاد خواهند کرد.

به عبارت دقیق‌تر سولانا قصد دارد به صورت روزانه ۶۶.۴۵ هزار توکن SOL به ارزش ۹.۳۱ میلیون دلار را عرضه کند. ورلد کوین و پولکادات هم به ترتیب ۱.۳۰ میلیون و ۴۴.۳۵ هزار توکن خود را به ارزش حدود ۱.۹ میلیون دلار عرضه خواهند کرد.

در جدول زیر اطلاعات مربوط به مهم‌ترین توکن آنلاک‌های ماه بعد گفته‌ شده است.

تقویم آنلاک توکن‌های سپتامبر ۲۰۲۴

تقویم آنلاک توکن‌های سپتامبر ۲۰۲۴

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT