توقف فعالیت کریپتو دات کام

توقف فعالیت کریپتو دات کام

زمان مطالعه < 1 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات کام (Crypto.com) اعلام کرد که از تاریخ ۲۱ ژوئن، ارائه خدمات به مشتریان سازمانی آمریکایی خود را متوقف می‌کند. در این پست به بررسی توقف فعالیت کریپتو دات کام می پردازیم.

توقف فعالیت کریپتو دات کام

کریپتو دات کام در اطلاعیه‌ای خاطرنشان کرده که این تصمیم را به دلیل تقاضای محدود سرمایه‌گذاران سازمانی آمریکایی و وخیم‌تر شدن وضعیت بازار با توجه به شرایط کنونی آن گرفته است. با این حال، همچنان احتمال ارائه خدمات به این دسته از سرمایه‌گذاران در آینده وجود دارد.

بر اساس این اطلاعیه، کریپتو دات قبل از انتشار عمومی خبر مذکور، به کاربران سازمانی خود در مورد این تصمیم اطلاع داده بود. گفتنی است که اپلیکیشن و پلتفرم این صرافی همچنان به فعالیت خود در آمریکا ادامه می‌دهد. علاوه بر این سرمایه‌گذاران خرد آمریکایی همچنان به بازار مشتقات ارزهای دیجیتال زیر نظر کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و بازار آپشن «UpDown» صرافی کریپتو دات کام دسترسی خواهند داشت.

تصمیم به توقف ارائه خدمات به مشتریان سازمانی آمریکایی در حالی گرفته می‌شود که کریپتو دات کام، اخیرا موفق به اخذ مجوز رسمی خدمات پرداخت دیجیتال از مرجع پولی سنگاپور (MAS) شده و اجازه ارائه خدمات به مشتریان این کشور را دریافت کرده است.

به‌طور کلی، ماه ژوئن تاکنون ماه پر فراز و نشیبی برای صرافی‌های ارز دیجیتال آمریکایی بوده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اخیرا از دو صرافی بزرگ بایننس و کوین بیس به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار شکایت کرده و موضع سختگیرانه خود علیه صنعت رمزارزها را دو چندان کرده است.

در همین حال، بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال از اقدامات اخیر SEC و تشدید سرکوب نظارتی آن ۸ ماه بعد از ورشکستگی صرافی FTX انتقاد کرده‌اند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT