سایت برای یافتن کار آنلاین بازنشستگان

5 وب سایت برای یافتن کار آنلاین بازنشستگان

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا شما یک بازنشسته هستید که به دنبال یافتن کار آنلاین هستید؟ در اینجا برخی از وب‌سایت‌ها وجود دارد که به بازنشستگان این امکان را می‌دهد تا به‌صورت آنلاین کار مفیدی پیدا کنند. سایت برای یافتن کار آنلاین بازنشستگان را در ادامه بشناسید.

با افزایش هزینه های زندگی، افراد بیشتری به دنبال شغل پس از بازنشستگی هستند. افراد در سن بازنشستگی سالم‌تر هستند و در برخی موارد نسبت به نسل‌های قبل فعال‌تر هستند.

بسیاری از بازنشستگان به دلایل مختلفی از جمله ثبات مالی، احساس هدف و آزادی به نیروی کار باز می گردند. از آنجایی که رفت و آمد می تواند مالیات برانگیز باشد، کار از راه دور می تواند یک گزینه عالی باشد.

1.سایت برای یافتن کار آنلاین بازنشستگان RetirementJobs.com

این سایت توسط افراد حرفه ای با تجربه سطح بالا در رسانه ها، استخدام آنلاین و مدیریت سرمایه انسانی در سال 2005 ایجاد شد. می توانید با استفاده از فیلتر سایت، مشاغل راه دور را جستجو کنید.

این سایت دارای یک ویژگی است که در آن می توانید یک پیش مصاحبه سه دقیقه ای انجام دهید تا علاقه و شرایط خود را برای موقعیت هایی که معمولاً پست می شود مشخص کنید. همچنین کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که شما از تمام مزایای Medicare که واجد شرایط آنها هستید، بهره مند می شوید.

علاوه بر فرصت های شغلی، RetirementJobs منابعی مانند بررسی کارفرما، مشاوره شغلی و وبینارها را ارائه می دهد. این سایت همچنین با موسسه Age-Friendly همکاری کرده است تا کارفرمایان شرکت کننده در برنامه کارفرمای تایید شده سازگار با سن موسسه را برجسته کند.

این برنامه ابتکاری برای تعیین سازمان هایی است که متعهد هستند بهترین محل کار برای کارکنان 50 سال و بالاتر باشند. RetirementJobs دارای لیستی از کارفرمایان است که این عنوان را دریافت کرده اند. اگر بیش از 50 سال دارید و احساس می‌کنید که بیشتر وبلاگ‌ها برای شما نوشته نشده‌اند، در اینجا چند وبلاگ جالب برای سالمندان وجود دارد تا خوانندگان خود را تامین کنند.

2. American Association of Retired Persons (AARP)

AARP یک برنامه تعهد کارفرما دارد که در آن شرکت ها در سراسر ایالات متحده متعهد به استخدام افراد 50 ساله و بالاتر هستند. شما می توانید لیست کارفرمایانی که تعهد داده اند را در سایت AARP بیابید.

در حال حاضر، این سایت دارای بیش از 1000 سازمان است که تعهد خود را به نیروی کار در سنین مختلف تعهد داده اند. AARP به شرکت‌هایی که دعوتنامه‌های تعهدنامه را امضا می‌کنند، پیشنهاد می‌کند تا در نمایشگاه‌های شغلی آنلاینی که هاست می‌کنند، استخدام کنند. اگر در حال حاضر به دنبال کار هستید، ممکن است به لیست شرکت هایی که تعهدنامه را امضا کرده اند علاقه مند شوید.

علاوه بر لیست مشاغل، AARP یک راهنمای شغلی ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند راه هایی برای پیشرفت شغلی و نکاتی در مورد افزایش حقوق و مهارت های خود پیدا کنید. با تایپ کردن “Remote” در کادر “What” می توانید مشاغل آنلاین را پیدا کنید. متأسفانه، مشاغل آنلاین مستعد کلاهبرداری هستند، و ممکن است بخواهید در مورد چالش‌های جانبی که ممکن است بخواهید از آنها اجتناب کنید، یاد بگیرید.

3.سایت برای یافتن کار آنلاین بازنشستگان Retired Brains

Retired Brains وب سایتی است که منابع بازنشستگی را در مورد سلامتی، مسافرت، پول، سرگرمی، خانه، خانواده و شغل ارائه می دهد. این سایت دارای دسته بندی برای یافتن مشاغلی است که می توانید در خانه انجام دهید، مانند فریلنسری، مارکتینگ تلفنی و نمایندگی مجازی.

Retired Brains مشاغل پاره وقت، فصلی، موقت یا کار در خانه را ارائه می دهد. مانند برخی دیگر از سایت های ذکر شده، Retired Brains منابع مختلفی از برنامه ریزی بازنشستگی گرفته تا ادامه تحصیل و راه اندازی کسب و کار خود را ارائه می دهد.

برای کمک به افزایش بیشتر پول خود، Retired Brains همچنین فهرستی از تخفیف‌ها را برای افراد رونق و سالمندان بر اساس دسته ارائه می‌دهد. آنها همچنین نکاتی را در مورد چگونگی کاهش بیمه خانه و خودرو ارائه می دهند.

اگر مدتی است که بازنشسته شده اید و تصمیم گرفته اید دوباره وارد نیروی کار شوید، ممکن است نگران توضیح گپ خود در شغل باشید. ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه استفاده از اعتبارنامه های خرد برای پر کردن شکاف های رزومه (و کاریابی) باشید.

4. Seniors4Hire

Seniors4Hire خود را مرکز شماره یک شغلی برای سازمان هایی می داند که خواهان جمعیتی متنوع برای یافتن کارگران بالای 50 سال هستند که از سال 2003 در ایالات متحده زندگی می کنند. سازندگان سایت Seniors4Hire را پس از موفقیت اولین سایت خود یعنی Teens4Hire توسعه دادند و متوجه شدند که کارفرمایان باید کارکنان بالای 50 سال را به دلیل کاهش تعداد نیروی کار استخدام کنند.

قبل از شروع جستجوی شغل، باید برای یک اکانت کاربری ثبت نام کنید، اما هیچ هزینه ای برای راه اندازی آن وجود ندارد. برای یافتن مشاغل آنلاین، می توانید نوع کار مورد نظر خود را انتخاب کنید یا هر کدام را انتخاب کنید و کلمه کلیدی را “آنلاین” تایپ کنید.

Seniors4Hire به کارفرمایان اجازه می دهد تا به کارکنان سابق 50 ساله و بالاتر کمک کنند تا از خدمات جابجایی سایت استفاده کنند. این خدمات می تواند به کارکنان سابق با خدمات مربیگری یک به یک کمک کند تا به آنها کمک کند شغل دیگری پیدا کنند.

مانند سایت های کاریابی سنتی، Seniors4Hire به شما امکان می دهد رزومه خود را برای درخواست شغل مستقیماً از سایت آپلود کنید. اگر در مورد کلاهبرداری های شغلی شنیده اید و می خواهید مطمئن شوید که قربانی آن نمی شوید، ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه شناسایی و جلوگیری از کلاهبرداری های شغلی باشید.

5.سایت برای یافتن کار آنلاین بازنشستگان Workforce50.com

Workforce50 سایت شغلی دیگری برای سالمندان است که فهرست های استخدامی و منابعی دارد که به شما در سفر کمک می کند. اگر مطمئن نیستید که حرکت بعدی در حرفه شما چه خواهد بود، این سایت لیستی از مشاغل را برای تغییر شغل ها و افراد مسن ارائه می دهد.

این سایت در مورد موضوعاتی مانند بهینه سازی لینکدین برای افراد انفرادی و جویندگان کار، امور مالی شخصی، رویکردی برای بازنشستگی، رزومه نویسی، و هنر انتقال شغل، مشاوره تخصصی ارائه می دهد. آنها همچنین داده‌های شغلی در صنایع خاصی دارند، اگر به فکر شغل جدیدی هستید و نمی‌پرسید که آیا این حرکت درست است یا خیر.

Workforce50 بخشی دارد که کارفرمایان را برای حفظ و جذب کارکنان مسن تر و با تجربه تر شناسایی می کند. شما می توانید شرکت هایی با شهرت عالی را برای استخدام و نگه داشتن کارمندان ارشد بیشتر بر اساس صنعت جستجو کنید.

این سایت دیگری است که در آن می توانید برای دریافت هشدارهای شغلی در ایمیل خود مشترک شوید، بنابراین در صورت در دسترس شدن مشاغل جدید به شما اطلاع داده می شود. قبل از اینکه درخواست بعدی خود را ارسال کنید، ممکن است به مراحل ضروری قبل از درخواست آنلاین برای کار توجه داشته باشید.

چشم انداز شغلی شما هنوز خوب است

اجازه ندهید سن شما شما را از جستجوی شغل منصرف کند. کارفرمایان ارزش داشتن کارمندان با تجربه کاری زیاد را درک می کنند. هر چه مدت بیشتری در نیروی کار بوده باشید، بیشتر دیده و تجربه کرده اید.

چشم انداز اشتغال در چند سال اخیر به طور قابل توجهی تغییر کرده است و فرصت های کار از راه دور همچنان در حال رشد هستند. به عنوان یک بازنشسته، می توانید به کسب درآمد و حفظ ذهن خود در حین کار ادامه دهید. اگر آماده بهره‌مندی از مزایا هستید، ادامه دهید و برای موقعیت‌ها درخواست دهید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT