توکن بازی‌های تلگرامی کی لیست می‌شوند

توکن بازی‌های تلگرامی کی لیست می‌شوند ؟ جدول

زمان مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از بازی‌های تلگرامی امسال با وعده ایردراپ به محبوبیت زیادی دست یافتند. برای برخی از این بازی‌ها زمان راه‌اندازی توکنشان فرا رسیده و تاریخ لیست شدن‌ توکنشان مشخص شده‌ است. البته هنوز مشخص نیست که این بازی‌ها پس از راه‌اندازی توکنشان می‌توانند محبوبیت خود را حفظ کنند یا نه. در ادامه به بررسی پاسخ این سوال می پردازیم که توکن بازی‌های تلگرامی کی لیست می‌شوند ؟

راکی رابیت

توکن راکی رابیت قرار است ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) لیست شود. این بازی بیشتر از ۲۵ میلیون کاربر دارد اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره نحوه تخصیص توکن خود منتشر نکرده است. البته منوی Airdrop راکی رابیت نشان می‌دهد که بازیکنان آن می‌توانند با جنگیدن در نبردها درآمد کسب کنند.

منتهی این ویژگی هنوز فعال نشده‌ است. در هر صورت توکن راکی رابیت به اسم ربیت کوین و با نماد «RBTC» در شبکه تون راه‌اندازی خواهد شد.

همستر کامبت

توکن همستر کامبت قرار است ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) لیست شود. این بازی بیشتر از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد و بزرگ‌ترین کانال تلگرامی در جهان را راه‌اندازی کرده است. به همین خاطر بسیاری از کاربران آن منتظر دریافت توکن‌های HMSTR خود هستند.

شایان ذکر است که توکن همستر کامبت هم قرار است در شبه تون راه‌اندازی شود. توسعه‌دهندگان همستر کامبت پیش از این اعلام کرده‌ بودند که عواملی مثل پرافیت در هر ساعت، بازیکن دعوت‌شده از طریق هر کاربر و تعداد کلیدها در ایردراپ آن مهم است.

ماسک امپایر

ماسک امپایر اعلام کرده است که مرحله ماینینگ آن در ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) به پایان می‌رسد. پایان مرحله ماینینگ معمولاً یکی از آخرین مراحل قبل از ایردراپ است. علاوه بر این بازی مذکور اعلام کرده است که ایردراپ و لیستینگ توکن خود را در اواخر سپتامبر یا اوامیل اکتبر (اوایل مهر) انجام خواهد داد.

توکن بازی‌های تلگرامی کی لیست می‌شوند

توکن بازی‌های تلگرامی کی لیست می‌شوند

این بازی اخیراً هم شروع به سوزاندان‌ سکه‌هایی کرده که مالکان آن‌ها در ۳۰ روز گذشته وارد بازی نشده‌اند. علاوه بر این خاطرنشان کرده که کاربران برای دریافت ایردراپ باید خود را به سطح ۴ برسانند.

میم فای

توکن میم فای قرار است در ۹ اکتبر (۱۸ مهر) در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شود. در این بازی کاربران با پوسته‌های الهام‌ گرفته‌‌شده از میم کوین‌هایی مثل پپه و دوج کوین با هم مبارزه می‌کنند. برخلاف بقیه بازی‌ها میم فای قرار است روی شبکه Linea در اکوسیستم اتریوم راه‌اندازی شود. نماد توکن میم فای هم MEMEFI خواهد بود اما نحوه تخصیص آن هنوز قطعی نشده‌ است.

تپ سواپ

توکن تپ سواپ قرار است در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ لیست شود. این بازی ده‌ها میلیون کاربر دارد و اخیراً بخش جدیدی به اسم Tappy Town را راه‌اندازی کرده است. راه‌اندازی توکن و ایردراپ تپ سواپ در شبکه تون تایید شده‌ اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

کتیزن

توکن کتیزن هم قرار است در ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در صرافی‌هایی مثل بیت گت لیست شود. این توکن با نماد CATI، روی شبکه تون و با عرضه ۱ میلیارد واحدی راه‌اندازی خواهد شد. هنوز مشخص نیست ایردراپ کتیزن چه زمانی انجام می‌شود اما بازی مذکور تاکید کرده است که خبر مهمی را در ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) منتشر خواهد کرد.

در جدول زیر می‌توانید خلاصه‌ای از تاریخ لیست شدن‌ توکن‌های بازی‌های تلگرامی را مشاهده کنید:

نام پروژه تاریخ میلادی تاریخ شمسی
راکی رابیت ۲۳ سپتامبر ۲ مهر
همستر کامبت ۲۶ سپتامبر ۵ مهر
ماسک امپایر تاریخ اتمام فاز استخراج: ۳۰ سپتامبر تاریخ اتمام فاز استخراج: ۹ مهر
میم فای ۹ اکتبر ۱۸ مهر
تپ سواپ سه ماهه سوم ۲۰۲۴ فصل پاییز
کتیزن ۲۰ سپتامبر ۳۰ شهریور
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT