تپ سواپ (Tapswap) ۱۰ خرداد راه اندازی می شود

تپ سواپ (Tapswap) ۱۰ خرداد راه اندازی می شود ؟! ( بروز رسانی شد)

زمان مطالعه 2 دقیقه

تپ سواپ (Tapswap) ۱۰ خرداد راه اندازی می شود. در حالی که بسیاری از کاربران در تلاش برای جمع‌آوری هر چه بیشتر توکن TAPS قبل از تاریخ لیست شدن آن هستند، شور و هیجان برای این پروژه جدید روز به روز در حال افزایش است. با این حال هنوز تاریخی برای لیست شدن توکن تپ سواپ اعلام نشده است.

تپ سواپ (Tapswap) ۱۰ خرداد راه اندازی می شود

ربات تلگرام تپ سواپ تنها با چند روز فاصله تا راه‌اندازی جهانی خود، موفق به جذب بیش از ۲۰ میلیون کاربر شده است. این استقبال گسترده نشان از پتانسیل بالای این پروژه و تمایل مردم به ورود به دنیای جذاب ارزهای دیجیتال دارد.

آیا تپ سواپ واقعی است یا کلاهبرداری؟

این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. با توجه به استفاده از بلاکچین سولانا در ربات تلگرامی تپ سواپ، به نظر می‌رسد این پروژه از اعتبار کافی برخوردار باشد.

خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال

تفاوت ظریف بین راه‌اندازی و لیست شدن تپ سواپ

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، تفاوت بین تاریخ راه‌اندازی و لیست شدن توکن تپ سواپ است. در حالی که بسیاری از کاربران انتظار دارند در ۳۰ می بتوانند این ارز دیجیتال را به پول نقد تبدیل کنند، این تاریخ صرفاً به راه‌‌اندازی آن اشاره دارد. هنوز هیچ خبر رسمی در مورد تاریخ لیست شدن توکن تپ سواپ با نماد اختصاری $TAPS منتشر نشده است.

پیش‌بینی قیمت تپ سواپ

با وجود این ابهام، کارشناسان ارز دیجیتال پیش‌بینی‌های جالبی در مورد قیمت تپ سواپ (TAPS) ارائه کرده‌اند. بسیاری از آن‌ها معتقدند که قیمت این ارز دیجیتال برابر یا حتی بیشتر از نات‌کوین (NOTCOIN) خواهد بود.

تپ سواپ با ارائه روشی نوین و سرگرم‌کننده برای استخراج ارز دیجیتال، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. راه‌اندازی این پروژه در ۳۰ می، نویدبخش تحولات جدیدی در این حوزه خواهد بود.

بروز رسانی خبر

تپ سواپ (TapSwap) در کانال تلگرام خود اعلام کرد که راه‌اندازی این بازی به مدت یک ماه تاخیر خواهد داشت. تپ سواپ به کاربران خود اطلاع داد که راه‌اندازی تپ سواپ تا ۱ جولای (۱۱ تیر) به تعویق افتاده است. این تصمیم پس از کشف تعداد زیادی بات که مقدار غیرواقعی از سهم‌ها را کسب کرده بودند، اتخاذ شد. تیم تپ سواپ (TapSwap) به این زمان نیاز دارد تا مسائل را برطرف کند. طبق ادعای مطرح شده، برای اطمینان از توزیع عادلانه توکن‌های TAPS، تیم تپ سواپ در حال اجرای تدابیر سخت‌گیرانه‌ای برای شناسایی و مسدود کردن این بات‌ها است. تیم تپ سواپ در حال توسعه و استقرار مکانیزم‌های پیشرفته ضد بات برای شناسایی و مسدود کردن این بات‌ها است. تپ سواپ خود را متعهد به حفظ یکپارچگی کامیونیتی خود می‌داند و تصمیم دارد اطمینان حاصل کند که همه شرکت‌کنندگان فرصتی عادلانه برای کسب سهم‌ها داشته باشند. تپ سواپ قرار بود در تاریخ ۳۰ می (۱۰ خرداد) راه‌اندازی شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی