تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۳ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

بایننس کوین در چند روز گذشته بین 495 تا 635 دلار نوسان دارد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. در این پست به تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۳ اردیبهشت

تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۳ اردیبهشت

خریداران با خرید سریع بایننس کوین در 20 آوریل قیمت را بالاتر از میانگین های متحرک قرار دادند که نشان می دهد فشار فروش در حال کاهش است. جفت BNB/USDT می تواند به سمت مقاومت 635 دلار حرکت کند، جایی که خرس ها احتمالاً فروش تهاجمی دارند. اگر قیمت از 635 دلار به شدت کاهش یابد، ممکن است برای مدتی نوسانات رنج داشته باشد.

حرکت پرطرفدار بعدی احتمالاً با شکست بالای 635 دلار یا کمتر از 495 دلار آغاز خواهد شد. اگر سطح 635 دلار از بین برود، این جفت ممکن است حرکت خود را به سمت 692 دلار آغاز کند. از جنبه منفی، کاهش قیمت به زیر 495 دلار میتواند جفت را به 460 دلار کاهش دهد.

تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۳ اردیبهشت

بایننس کوین (BNB) ۳ اردیبهشت

20-EMA در نمودار 4 ساعته شروع به افزایش کرده است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها در تلاش برای بازگشت هستند. یک مقاومت جزئی در 585 دلار وجود دارد، اما در صورت عبور از این سطح، جفت ممکن است به 600 دلار و سپس به 635 دلار برسد. خرس‌ ها احتمالاً یک دفاع قوی نزدیک به 635 دلار خواهند داشت.

در صورت کاهش قیمت و سقوط به زیر میانگین متحرک، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. سپس ممکن است جفت به 540 دلار و بعداً به 510 دلار سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT