تکنیکال نیر پروتکل (NEAR) ۳ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال نیر پروتکل (NEAR) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

نیر پروتکل در داخل یک الگوی کانال نزولی قرار گرفته است که نشان می دهد این روند به نفع خرس ها است. در این پست به تحلیل تکنیکال نیر پروتکل (NEAR) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال نیر پروتکل (NEAR) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال نیر پروتکل (NEAR) ۳ اردیبهشت

تکنیکال نیر پروتکل (NEAR) ۳ اردیبهشت

با این حال، افزایش بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (6.15 دلار) نشان می دهد که فشار فروش ممکن است در کوتاه مدت کاهش یابد. در این صورت جفت NEAR/USDT تلاش خواهد کرد تا به خط مقاومت صعود کند، جایی که خرس‌ها احتمالاً فروش تهاجمی خواهند داشت. اگر قیمت به شدت از خط مقاومت کاهش یابد، این نشان می دهد که ممکن است جفت در داخل کانال باقی بماند.

اگر خریداران با خرید ارز NEAR بخواهند قدرت را به دست آورند، باید جفت را به بالای کانال هدایت کنند. این یک تغییر روند کوتاه مدت را نشان می دهد و ممکن است ارز دیجیتال نیر پروتکل به 8 دلار و سپس به 9 دلار افزایش یابد.

تکنیکال نیر پروتکل (NEAR) ۳ اردیبهشت

نیر پروتکل (NEAR) ۳ اردیبهشت

پس از یک مبارزه طولانی، این جفت از سطح 5.90 دلار عبور کرد که نشان می‌ دهد گاوها قدرت کمی دارند. در این صورت ممکن است قیمت کاهش یابد و 5.90 دلار را مجدداً تست کند، اما اگر گاوها این سطح را به حمایت تغییر دهند، ممکن است جفت به خط مقاومت برسد.

از طرف دیگر، اگر قیمت به شدت کاهش یابد و به زیر میانگین های متحرک برسد، نشان می دهد که شکست بالای 5.90 دلار ممکن است یک تله گاوی باشد. این می تواند قیمت را به 5 دلار و بعد از آن به خط حمایت کانال بکشاند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT