تکنیکال منتل (MNT) ۳ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال منتل (MNT) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال منتل (MNT) پس از چند روز ماندن بین میانگین متحرک در 20 آوریل از EMA 20 روزه (1.18 دلار) خارج شد. این نشان می دهد که گاوها در حال تلاش برای به دست گرفتن قدرت روند هستند. در این پست به تحلیل تکنیکال منتل (MNT) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال منتل (MNT) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال منتل (MNT) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال منتل (MNT) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

با این حال، سایه بلند روی کندل 21 آوریل نشان می دهد که خرس ها هنوز تسلیم نشده اند و در تلاش هستند تا قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برگردانند. اگر آنها این کار را انجام دهند، ممکن است گاوهای تهاجمی را به دام بیندازند و قیمت را به SMA 50 روزه (1.09 دلار) کاهش دهند. شکستن زیر این سطح می تواند جفت MNT/USDT را به 1 دلار کاهش دهد.

برعکس، اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه باقی بماند، نشان می دهد که گاوها در حال دفاع از سطح هستند. این جفت ممکن است تا سطح 61.8% فیبوناچی اصلاحی 1.32 دلار افزایش یابد و اگر این سطح شکسته شود، توقف بعدی می تواند 1.51 دلار باشد.

تحلیل تکنیکال منتل (MNT) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال منتل (MNT) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گاوها قیمت را به بالای الگوی مثلث متقارن رسانده اند که نشان می دهد ممکن است اصلاح به پایان رسیده باشد. اگر قیمت از 20-EMA برگشت، احتمال صعود به بالای 1.25 دلار را افزایش می دهد. ممکن است جفت به 1.32 دلار افزایش یابد.

در همین حال، خرس ها احتمالاً برنامه های دیگری نیز خواهند داشت. آنها سعی خواهند کرد تا قیمت را به داخل مثلث برگردانند. این ممکن است گاوها را به دام بیندازد، و شکستن زیر مثلث مزیت را به نفع خرس‌ها برمیگرداند. در این صورت ممکن است جفت به 1 دلار سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT