تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۳ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

رندر (RNDR) چند روزی است که در مرحله اصلاحی قرار داشته، اما گاوها در تلاش هستند تا با بالا بردن قیمت به بالای خط روند نزولی، بازگشتی داشته باشند. در این پست به تحلیل تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۳ اردیبهشت

تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۳ اردیبهشت

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (8.90 دلار) مسطح شده است و RSI تا نقطه میانی افزایش یافته است که نشان می دهد خرس ها کنترل خود را از دست می دهند. اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه باقی بماند، جفت RNDR/USDT احتمالا تا SMA 50 روزه (9.95 دلار) و سپس به 12 دلار افزایش خواهد یافت.

در عوض، اگر قیمت کاهش یابد و کمتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بماند، نشان می‌ دهد که شکست ممکن است یک حرکت جعلی بوده باشد. سپس خرس ها سعی می‌ کنند قیمت را به 7 دلار و بعداً به 6 دلار برسانند.

تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۳ اردیبهشت

رندر توکن (RNDR) ۳ اردیبهشت

میانگین متحرک یک تقاطع صعودی را تکمیل کرده است که نشان دهنده مزیت برای خریداران است. با این حال، خرس ها ممکن است یک چالش قوی در 9.50 دلار ایجاد کنند. اگر قیمت از مقاومت پیش رو کاهش یابد اما در 20-EMA حمایت شود، نشان دهنده تغییر در احساسات از فروش با هر رالی صعودی جزیی به خرید با کاهش قیمت ها خواهد بود. این امر چشم انداز یک رالی را به 10.50 دلار افزایش می دهد.

برخلاف این فرض، شکست و نزدیک شدن به زیر میانگین های متحرک نشان می دهد که شکست اخیر یک تله گاوی بوده است. سپس ممکن است جفت به 7 دلار کاهش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT