تحلیل قیمت رندر توکن (RNDR) ۲۸ اسفند

تحلیل قیمت رندر توکن (RNDR) ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

رندر (RNDR) تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (10.02 دلار) اصلاح شد، اما گاوها با موفقیت حمایت کردند، که نشان می‌ دهد این احساسات همچنان مثبت است و معامله‌ گران در حال خرید ارز RNDR با کاهش قیمت هستند. در این پست به تحلیل قیمت رندر توکن (RNDR) ۲۸ اسفند می پردازیم.

تحلیل قیمت رندر توکن (RNDR) ۲۸ اسفند

تحلیل قیمت رندر توکن (RNDR) ۲۸ اسفند

قیمت رندر توکن (RNDR) ۲۸ اسفند

گاوها قیمت را به بالای مقاومت 12.78 دلاری در 17 مارس رسانده اند که نشان دهنده شروع مرحله بعدی روند صعودی است. اگر خریداران قیمت را بالای 12.78 دلار حفظ کنند، جفت RNDR/USDT می تواند به 16.81 دلار جهش کند.

اولین نشانه ضعف سقوط به زیر سطح حمایت در 12 دلار خواهد بود. سپس خرس ها فرصتی را برای شروع اصلاح احساس خواهند کرد. شکستن و بسته شدن زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه ممکن است فروش را تسریع کند و این جفت را به SMA 50 روزه (7.09 دلار) برساند.

تحلیل قیمت رندر توکن (RNDR) ۲۸ اسفند

قیمت رندر توکن (RNDR) ۲۸ اسفند

نمودار 4 ساعته نشان می‌دهد که شکست خرس‌ها در غرق شدن و حفظ قیمت زیر 10 دلار می‌تواند باعث خرید قوی گاوها شود. این حرکت پس از بسته شدن قیمت بالای مقاومت در 12 دلار افزایش یافت. اگر قیمت بالای 12 دلار باقی بماند، احتمالاً روند صعودی ادامه خواهد داشت.

در همین حال، خرس ها احتمالاً برنامه های دیگری نیز خواهند داشت. آنها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر 12 دلار برگردانند. اگر آنها این کار را انجام دهند، نشان می دهد که شکست بالای 12.78 دلار ممکن است یک تله گاوی بوده باشد. در این صورت قیمت به 10 دلار کاهش می یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT