تحلیل ارز میکر (MKR) ۲۸ اسفند

تحلیل ارز میکر (MKR) ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

میکر پس از چند روز تثبیت روند صعودی خود را در 17 مارس از سر گرفت که نشان می‌ دهد گاوها همچنان کنترل را در دست دارند. در این پست به تحلیل ارز میکر (MKR) ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل ارز میکر (MKR) ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل ارز میکر (MKR) ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

ارز میکر (MKR) ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

جفت MKR/USDT می تواند تا 3580 دلار و در نهایت به 4000 دلار افزایش یابد، جایی که انتظار می رود خرس ها دفاعی قوی داشته باشند. با این حال، اگر گاوها با خرید سریع میکر، از قیمت 4000 دلار حمایت کنند، روند صعودی ممکن است ادامه یابد.

اولین نشانه ضعف روند سقوط به زیر 2976 دلار خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد، نشان می دهد که قدرت خرید در سطوح بالاتر کاهش یافته است. این جفت ممکن است به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2525 دلار) سقوط کند، که سطح مهمی است که باید مراقب آن بود. شکستن زیر این حمایت، مزیت را به نفع خرس‌ها متمایل می‌کند.

تحلیل ارز میکر (MKR) ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

ارز میکر (MKR) ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که گاوها در تلاش هستند تا این جفت را در بالای الگوی کانال صعودی حفظ کنند. اگر آنها موفق شوند، جفت ممکن است شتاب بیشتری بگیرد و به سمت 3725 دلار صعود کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت نتواند در بالای کانال باقی بماند، نشان دهنده یک تله گاوی احتمالی است. سپس ممکن است جفت به کانال برگردد. اگر قیمت از 20-EMA برگشت، گاوها یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا این جفت را به بالای کانال ببرند. در غیر این صورت، کاهش قیمت به سطح حمایت متحمل خواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT