تحلیل تکنیکال میکر ۶ مهر

تحلیل تکنیکال میکر ۶ مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

میکر (Maker) هم در بخش نموداری و هم در بخش امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی است. در این پست به تحلیل تکنیکال میکر ۶ مهر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال میکر ۶ مهر

بر اساس داده‌های بازار، قیمت ارز دیجیتال MKR طی ۳۰ روز گذشته، ۴۶ درصد، در دو هفته گذشته، ۲۶ درصد، در یک هفته گذشته، ۱۰ درصد و در ۲۴ ساعت گذشته، ۵٫۵ درصد افزایش یافته است.

برخلاف سایر ارزهای دیجیتال که با مشکلات نقدینگی هستند، حجم معاملات میکر نیز در ۲۴ ساعت گذشته در حال افزایش بوده و به ۱۲۶ میلیون دلار رسیده است.

چشم‌انداز تکنیکال کوتاه‌مدت به اندازه کافی قوی به نظر می‌رسد که بتواند مرحله بهبودی بعدی را بالاتر از سطح حمایت/مقاومت ۱،۵۰۰ دلاری آغاز کند. اگر روند صعودی MKR تا آخر هفته ثابت بماند، گاوها ممکن است قیمت را تا ۲ هزار دلار افزایش دهند.

میکر چشم‌انداز صعودی خود را از ماه ژوئن حفظ کرده است، زمانی که از حمایت اصلی ۵۸۰ دلاری خود جهش کرد. قرار داشتن قیمت فعلی میکر بالاتر از هر سه میانگین متحرک کلیدی از جمله میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (قرمز)، میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه (آبی) و میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (بنفش) به روند صعودی این ارز دیجیتال اعتبار افزوده و اعتماد سرمایه‌گذاران را تقویت می‌کند.

تحلیل تکنیکال میکر ۶ مهر

تحلیل تکنیکال میکر ۶ مهر

شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) هم نشان می‌دهد که خریداران دست بالا را دارند. سیگنال خرید تاییدشده در اوایل این ماه هنوز در جریان است و معامله‌گران را تشویق می‌کند تا موقعیت‌های خرید خود را دست‌نخورده نگه دارند. این افزایش تقاضا برای MKR می‌تواند به مقابله با مقاومت ۱،۵۰۰ دلاری کمک کرده و رالی آن را تا ۲ هزار دلار ادامه دهد.

در همین حال، داده‌های پلتفرم Santiment نشان می‌دهند که آدرس‌های فعال شبکه افزایش یافته و به بالاترین حد ۱۰ هفته‌ای خود رسیده است. افزایش مداوم تعداد آدرس‌هایی که با پروتکل در تعامل هستند، به گمانه‌زنی‌ها برای ادامه روند صعودی می‌افزایند.

با این حال، تیم Santiment همچنین هشدار می‌دهد که افزایش جریان MKR از پلتفرم‌های خودحضانتی به صرافی‌ها ممکن است عنصری از فشار فروش را ایجاد کند.

در این میان، تمرکز میکردائو روی توکنیزه‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی (WRAs) به ارزش صنعت رو به رشد وب ۳ اضافه می‌کند.

این پروتکل در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین بازیگران در این بخش است، به طوری که ارزش کل دارایی‌های RWA در میکردائو، ۳٫۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. علاقه میکردائو به RWAها ممکن است نشانه‌ای از تقاضای رو به رشد برای این اکوسیستم باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT