تحلیل تکنیکال میکر (MKR) ۳ مهر

تحلیل تکنیکال میکر (MKR) ۳ مهر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

میکر در 21 سپتامبر مقاومت پیش رو 1370 دلار را رد کرد که نشان می دهد خرس ها در تلاش برای دفاع از این سطح هستند. در این پست به تحلیل تکنیکال میکر (MKR) ۳ مهر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال میکر (MKR) ۳ مهر ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال میکر (MKR) ۳ مهر ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال میکر (MKR) ۳ مهر ۱۴۰۲

میانگین متحرک نمایی 20 روزه 1226 دلاری حمایتی است که باید به آن دقت کرد. اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان می‌دهد که سطوح پایین‌تر همچنان به جذب خریداران برای خرید ارز mkr ادامه می‌دهند. گاوها سپس یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای مقاومت پیش رو هدایت کنند. اگر آنها بتوانند آن را انجام دهند، جفت MKR/USDT می تواند به سمت 1759 دلار شتاب بگیرد.

در مقابل، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش دهند، نشان می‌دهد که حرکت صعودی ضعیف شده است. این می تواند محدوده جفت را بین 980 تا 1370 دلار برای چند روز حفظ کند.

تحلیل تکنیکال میکر (MKR) ۳ مهر ۱۴۰۲

تکنیکال میکر (MKR) ۳ مهر ۱۴۰۲

میانگین های متحرک در نمودار 4 ساعته روند مشخصی ندارند و RSI درست زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر خریداران قیمت را به بالای 1306 دلار برسانند، قیمت MKR می تواند به 1370 دلار برسد.

در عوض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 1264 دلار برسد، نشان دهنده افزایش فشار فروش است. این می تواند مسیر را برای کاهش بیشتر به 1225 دلار باز کند. یک سقوط زیر این حمایت ممکن است مزیت کوتاه مدت را به نفع خرس ها متمایل کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT