تحلیل تکنیکال چین لیک ۳ مهر

تحلیل تکنیکال چین لیک ۳ مهر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

چین لینک در 22 سپتامبر به بالای خط روند نزولی صعود کرد که نشان دهنده تغییر روند بالقوه در کوتاه مدت است. رد این پست به تحلیل تکنیکال چین لیک ۳ مهر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال چین لیک ۳ مهر ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال چین لیک ۳ مهر

تکنیکال چین لیک ۳ مهر

میانگین های متحرک یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده اند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد خریداران قدرت را در دست دارند. با هر اصلاحی، گاوها احتمالاً کاهش را تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه 6.55 دلاری خریداری خواهند کرد. بازگشت قوی به این سطح نشان دهنده تغییر در احساسات از فروش با هر افزایش قیمت به خرید چین لینک با هر کاهش قیمت است.

گاوها سپس تلاش خواهند کرد تا حرکت صعودی را تا 8 دلار و در نهایت به 8.50 دلار افزایش دهند. اگر خرس‌ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید جفت LINK/USDT را زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه پایین بیاورند و حفظ کنند.

تحلیل تکنیکال چین لیک ۳ مهر

تحلیل تکنیکال چین لیک ۳ مهر

هر دو میانگین متحرک در نمودار 4 ساعته شیب دار هستند و RSI در منطقه مثبت قرار دارد. گاوها در حال خرید با کاهش قیمت به 20-EMA بوده اند که نشان دهنده یک احساس مثبت است. اگر قیمت LINK از 20-EMA عبور کند، 7.60 دلار هدف صعودی برای تماشا خواهد بود.

بر خلاف این فرض، اگر قیمت Chainlink به زیر 20-EMA سقوط کند، نشان دهنده ذخیره سود توسط گاوها خواهد بود. سپس LINK ممکن است سطح شکست را از خط روند نزولی دوباره تست کند. خرس ها باید آن را به زیر 6.60 دلار برسانند تا دوباره کنترل شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT