تحلیل بیت کوین ۳ مهر ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ مهر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

نوسانات رنج بیت کوین به یک افزایش بالقوه اشاره می کند که می تواند باعث ایجاد یک حرکت قوی در آلت کوین های برتر LINK، MKR، ARB و THETA شود. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ مهر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ مهر

بیت کوین در سه روز گذشته، حتی با وجود سقوط S&P 500 در چهار روز آخر هفته، در محدوده بدون روند و رنجی معامله شده است. این یک نشانه مثبت است، زیرا نشان می دهد که معامله گران ارزهای دیجیتال وحشت زده نیستند و برای ذخیره سود عجله ای ندارند.

به نظر می رسد عرضه بیت کوین به تدریج به سمت دست های قوی تر می رود. با استناد به داده‌های Glassnode، تحلیلگر CryptoCon گفت که دارندگان کوتاه‌ مدت بیت‌کوین (STH) – سرمایه‌ گذارانی که سکه‌های خود را به مدت 155 روز یا کمتر نگه داشته‌ اند – کمترین میزان عرضه بیت‌ کوین را در بیش از یک دهه گذشته در اختیار دارند.

در کوتاه مدت، عدم قطعیت در مورد حرکت جهت دار بعدی بیت کوین ممکن است معامله گران را دور نگه دارد و این میتواند یکی از دلایل کاهش قیمت در چندین آلتکوین بزرگ باشد. با این حال، همه چیز در کل منفی نیست، زیرا چندین آلتکوین نشانه هایی از بهبود را در کوتاه مدت نشان می دهند.

گاوها توانسته اند قیمت بیت کوین را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه 26523 دلار نگه دارند، اما نتوانسته اند یک بازگشت قوی را شروع کنند. این نشان دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

تحلیل بیت کوین ۳ مهر ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ مهر

میانگین متحرک نمایی 20 روزه و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به نقطه میانی وضعیت تعادل بین خریداران و فروشندگان را نشان می دهد. یک وقفه زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه، مزیت را به نفع خرس ها متمایل می کند. سپس جفت BTC/USDT می‌تواند تا سطح حمایت فوق‌ العاده 24800 دلار کاهش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه 26948 دلار برسد، این نشان می‌دهد که خریداران با خرید بیت کوین قدرت را در دست دارند. این جفت ارز ممکن است تلاش کند تا مقاومت بالای 28143 دلار را افزایش دهد.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ مهر

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ مهر

در حالی که بیت کوین زیر میانگین های متحرک نمودار 4 ساعته معامله می شود، خرس ها نتوانسته اند حرکت نزولی را شروع کنند. این نشان می دهد که فروش در سطوح پایین تر در حال از بین رفتن است. در همین حال، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت بیت کوین را بالاتر از میانگین های متحرک پیش ببرند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت می تواند تا 27,400 دلار و متعاقباً به 28,143 دلار افزایش یابد.

اگر خرس‌ها بخواهند کنترل خود را در دست بگیرند، باید قیمت بیت‌ کوین را به زیر 26200 دلار بیاورند و حفظ کنند. این می تواند ابتدا آن را به 25750 دلار و سپس به سطح حمایت 24800 دلار کاهش دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT