سایت آموزشی سلامت روان زنان

10 سایت آموزشی سلامت روان زنان

زمان مطالعه 6 دقیقه

مراقبت از سلامت روان شما بسیار مهم است، و چندین وب سایت وجود دارند که رفاه را در این زمینه برای زنان ترویج می کنند. سایت آموزشی سلامت روان زنان را بشناسید.

. مرکز MGH برای سلامت روان زنان وبلاگ های آموزنده، منابع تحقیقاتی و برنامه های آموزشی در مورد سلامت روان و رفاه زنان ارائه می دهد.

. Ashley Comegys مشاوره آنلاین برای زنانی که با اضطراب، شرایط پس از زایمان و موارد دیگر سروکار دارند، همراه با وبلاگی که به سلامت عاطفی و روانی زنان اختصاص دارد، ارائه می دهد.

. Therapy for Black Girls یک پلتفرم آنلاین برای زنان سیاهپوست است که اطلاعات مربوط به سلامت روان، کمک حرفه ای، یک جامعه آنلاین و یک پادکست را در مورد موضوعات مختلف ارائه می دهد.

اضطراب، افسردگی و PTSD تنها تعداد انگشت شماری از شرایط رایج سلامت روانی هستند که زنان می توانند تجربه کنند. اگر شما یک زن هستید و با هر یک از این شرایط مواجه شده اید، ممکن است از خود بپرسید که برای مراقبت از خود و سلامت روان خود چه کاری می توانید انجام دهید.

1.سایت آموزشی سلامت روان زنان MGH Center for Women’s Mental Health

مرکز بیمارستان عمومی ماساچوست برای سلامت روان زنان بر سلامت روان زنان و چگونگی تغییر آن در طول عمر آنها و همچنین راه هایی برای بهبود سلامت روانی ما با حمایت تحقیقات تمرکز دارد.

این وب سایت چیزهای زیادی برای زنان ارائه می دهد، از جمله یک وبلاگ آموزنده که اغلب با پست هایی در مورد ناباروری، سلامت روان، و اختلالات روانپزشکی پس از زایمان به روز می شود. حتی می توانید در خبرنامه هفتگی مرکز MGH برای سلامت روان زنان مشترک شوید.

علاوه بر این، مجموعه ای از برنامه های آموزشی وجود دارد – مانند دوره های آنلاین زنده و دوره های درخواستی که موضوعاتی مانند روانپزشکی پری ناتال و اختلالات روانپزشکی در زنان را پوشش می دهد.

2. Ashley Comegys

اگر فکر می کنید سلامت روان شما از درمان سود می برد، اما زمان یا پول ندارید – یا به سادگی نمی توانید یک درمانگر قابل اعتماد پیدا کنید – اشلی کومگیس می تواند پاسخی برای شما باشد.

اشلی متخصص در مشاوره و درمان آنلاین برای زنانی است که با اضطراب، شرایط پس از زایمان، غم و اندوه و از دست دادن، تروما و افسردگی سر و کار دارند. علاوه بر این، او همچنین از همسران نظامی و مادران مضطرب حمایت می کند.

علاوه بر درمان آنلاین، وب‌سایت Ashley Comegys نیز خانه Exhale است. Exhale وبلاگی است که به سلامت عاطفی و روانی زنان اختصاص دارد.

3. Therapy for Black Girls

Therapy for Black Girls یک پلتفرم آنلاین است که در آن زنان سیاه پوست می توانند به اطلاعات مربوط به سلامت روان و کمک حرفه ای دسترسی داشته باشند.

این واقعاً یک فضای آنلاین گسترده است که همه چیز دارد، از وبلاگ آنلاین و دانشگاه درمانی برای دختران سیاه پوست گرفته تا جامعه آنلاین و چت به نام دایره خواهر.

علاوه بر این، حتماً به پادکست Therapy for Black Girls با دکتر جوی هاردن برادفورد گوش دهید، جایی که او در مورد موضوعاتی مانند سندرم فریبکار، حفظ دوستی‌ها و رفع ابهام از یائسگی صحبت می‌کند.

4.سایت آموزشی سلامت روان زنان Sanity Daily

Sanity Daily که توسط پریانکا جوشی، یک وبلاگ نویس بهداشت روان تأسیس شده است، یک فضای آنلاین است که بر کمک به افراد برای بهبود سلامت روان و رفاه تمرکز دارد. Sanity Daily دارای یک وبلاگ و یک پادکست با نکات، بینش ها و استراتژی های مفید برای سلامت روان است.

چیزی که وبلاگ Sanity Daily را به ویژه برای زنان مفید می کند این است که موضوعاتی مانند سلامت و تندرستی برای مادران مجرد، تأثیر خشونت خانگی بر سلامت روان زنان و ایده های خودمراقبتی برای زنان را پوشش می دهد.

از طرف دیگر، پادکست Sanity Daily نیز ارزش شنیدن دارد، زیرا برخی از قسمت ها در مورد اعتماد به نفس، تفکر بیش از حد و تعیین حد و مرز صحبت می کنند.

5. The Bipolar Buzz

همانطور که در این مطالعه از مجله روانپزشکی هند بیان شد، حتی اگر هم مردان و هم زنان ممکن است اختلال دوقطبی داشته باشند، علائم افسردگی و شرایط مربوط به آن در زنان شایع تر است.

لای و دی که هر دو مبتلا به بیماری دوقطبی هستند، وب سایت The Bipolar Buzz را ایجاد کردند تا به مردم در درک بهتر و مقابله با این بیماری کمک کنند.

پلتفرم آنلاین چیزی برای همه ارائه می دهد، چه بخواهید وبلاگ The Bipolar Buzz را بخوانید، به پادکست گوش دهید یا به آکادمی DARE بپیوندید. آکادمی DARE یک دوره آنلاین است که در صورت نیاز به کمک کوچک برای غلبه بر احساسات روزانه اضطراب، ترس و وحشت می توانید در آن ثبت نام کنید.

6.سایت آموزشی سلامت روان زنان Anxious Lass

اگر شما زنی هستید که به یک وب سایت اختصاص داده شده برای اضطراب اجتماعی علاقه مند هستید، Axious Lass پلتفرم آنلاین برای شما است. Anxious Lass دارای یک جامعه آنلاین، یک وبلاگ سلامت روان، یک کتاب الکترونیکی و تعداد زیادی از منابع آنلاین است.

شما انجمن یا گروه آنلاین را در فیس بوک خواهید یافت که به آن The Anxiety Lounge می گویند. اینجا جایی است که می توانید آزادانه با افراد همفکر درباره اضطراب و مسائل کلی سلامت روان گپ بزنید.

به دنبال نکات روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود هستید؟ حتی می‌توانید در دوره رایگان 7 روزه اضطراب Lass ثبت نام کنید.

7. Healthline

ممکن است Healthline را به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های آنلاین برای یافتن راهنمایی های بهداشتی، اطلاعات پزشکی و توصیه های سلامتی بشناسید. همانطور که گفته شد، Healthline در واقع یک بخش کامل برای سلامتی زنان دارد.

در اینجا، همه چیزهایی را که به عنوان یک زن نیاز دارید پیدا خواهید کرد – از نکات و ترفندهای کوبنده شغلی و تمرین کاهش استرس ذهن آگاهی تا اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه زوج ها می توانند روابط خود را بهبود بخشند.

علاوه بر این، Healthline حتی بررسی محصولات بهداشتی زنان را برای محصولاتی که با سلامت و تندرستی ، سلامت قاعدگی، و باروری و بارداری مرتبط هستند، ارائه می‌کند.

8. Natasha Tracy

پلتفرم آنلاین ناتاشا تریسی خانه وبلاگ مشهور سلامت روان او، Bipolar Burble است. اما جدای از وبلاگش، او چیزهای بیشتری ارائه می دهد، از جمله کلاس های کارشناسی ارشد سلامت روان، مینی وبینارهای رایگان، و هزاران منبع مفید سلامت روان برای اختلالات خاص مانند دوقطبی، افسردگی و غیره.

علاوه بر این، پادکست، Snap Out of It وجود دارد! که بر سلامت روان در محیط کار تمرکز دارد. با خیال راحت به آن در پلتفرم پخش مورد علاقه خود گوش دهید، خواه پادکست اپل، پادکست گوگل یا Spotify باشد.

9.سایت آموزشی سلامت روان زنان Alison Dotson

بر اساس مقاله ای از Current Psychiatry Reports، اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD) در زنان نوجوان و بزرگسال شایع تر است.

وب سایت آلیسون داتسون جایی است که او تجربیات خود را با OCD پس از تشخیص خود به اشتراک می گذارد و اطلاعات و پشتیبانی OCD را از طریق وبلاگ خود ارائه می دهد. علاوه بر این، وبلاگ او دارای جلسات پرسش و پاسخ هفتگی با حامیان مختلف OCD و مهمانان ویژه مانند کشیش کیتی اودان، پیتر کانن، و ناتاشا دنیلز، درمانگر اضطراب کودک و OCD است.

10. Healthy Women

سایت آموزشی سلامت روان زنان

سایت آموزشی سلامت روان زنان

زنان سالم یک فضای آنلاین است که همه چیز در مورد سلامت، تندرستی و مراقبت از زنان است. این کتاب بر روی مسائل خاص سلامت و سلامت روان و نحوه برخورد زنان با آنها، مانند آندومتریوز، اختلالات قاعدگی، اضطراب و غیره تمرکز دارد.

زنان سالم دارای دسته بندی خاصی هستند که به طور خاص بر مراقبت از خود و سلامت روان تمرکز دارد. این بخش می تواند در مورد هر چیزی از تصویر بدن و عادت ها و اختلالات خواب گرفته تا سلامت مغز و روابط کمک کند.

علاوه بر این، می‌توانید از ویژگی زنان واقعی، داستان‌های واقعی برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود یا گوش دادن به WomenTalk در یوتیوب یا فیس‌بوک استفاده کنید.

تمرین سلامت روان و رفاه خوب به عنوان یک زن

حفظ سلامت روان و رفاه شما حیاتی است. فراموش کردن خود ممکن است منجر به مشکلاتی در روابط، شغل و سلامت جسمی شما شود.

اگر به یادآوری نیاز دارید که همیشه مراقب سلامت و سلامت روان خود باشید، حتما این وب سایت ها را امتحان کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT