تحلیل تکنیکال چین‌ لینک ۲ مهر

تحلیل تکنیکال چین‌ لینک ۲ مهر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

چین لینک (LINK) در 24 ساعت گذشته افزایش قابل‌توجه بیش از 9 درصدی را تجربه کرده و از سطح مقاومت مهم 7 دلار عبور کرده است. در این پست به تحلیل تکنیکال چین‌ لینک ۲ مهر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال چین‌ لینک ۲ مهر ۱۴۰۲

افزایش در فعالیت‌های درون زنجیره‌ای چین لینک، از جمله رشد آدرس‌های جدید، به بهبود نقدینگی کمک کرده و به روند صعودی مداوم دامن می‌زند.

گاوهای چین لینک قصد دارند از این حرکت مثبت برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند و ممکن است به طور بالقوه در بلندمدت به بالاترین حد جدید خود برای سال 2023 برسند.

تحلیل تکنیکال چین‌ لینک ۲ مهر

تحلیل تکنیکال چین‌ لینک ۲ مهر

پس از خروج از محدوده قیمتی فشرده شده با یک رالی صعودی قوی، مانع اصلی گاوها، سطح مقاومت 7 دلاری بود. گاوها به سرعت به سمت این مقاومت پیشروی کردند اما در اولین تلاش در تاریخ 20 سپتامبر در بریک اوت این مقاومت با شکست مواجه شدند.

با این حال، خریداران مجدداً جمع شدند و دومین آزمایش را برای شکست این مقاومت انجام دادند که با صعود گاوهای بازار به بالای سطح 7 دلار، نتیجه مثبتی داشت.

روند صعودی شکل‌گرفته توسط شاخص‌های فنی پشتیبانی می‌شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده 67 قرار دارد که نشان‌دهنده قدرت خرید قوی سرمایه‌گذاران در پشت این رالی است. به طور مشابه، شاخص حجم تعادلی (OBV) افزایش قابل‌توجه بیش از 6 میلیون را در بازه زمانی مشابه برای چین لینک ثبت کرده است.

اگر حرکت صعودی ادامه یابد، خریداران ممکن است قیمت‌های بالاتری را در محدوده 7.5 تا 8 دلار هدف قرار دهند. در مقابل، کاهش قیمت به زیر سطح 7 دلار، چشم‌انداز صعودی را باطل می‌کند و می‌تواند منجر به حرکت جانبی قیمت شود.

تحلیل تکنیکال چین‌ لینک ۲ مهر

تحلیل تکنیکال چین‌ لینک ۲ مهر

داده‌های Santiment نشان می‌دهد که در تاریخ 19 و 21 سپتامبر یک جهش قابل‌توجه در جریان خروجی این ارز وجود دارد که نشان‌دهنده انباشت قابل توجه چین لینک است که این موضوع می‌تواند به افزایش قیمت این ارز کمک ‌کند.

علاوه بر این، میانگین سن کوین (Coin Age) 90 روزه علی‌رغم یک کاهش جزئی به روند صعودی خود ادامه می‌دهد که نشان‌دهنده خرید مداوم چین لینک توسط فعالان بازار است. این موضوع نشان می‌دهد که رالی صعودی می‌تواند برای مدت طولانی‌تری تداوم داشته باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT