تحلیل تکنیکال آربیتروم (ARB) ۳ مهر

تحلیل تکنیکال آربیتروم (ARB) ۳ مهر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

آربیتروم (ARB) در یک روند نزولی قرار دارد. خرس ها با هر افزایش جزیی قیمت به سمت میانگین متحرک نمایی 20 روزه 0.85 دلار برای فروش اقدام می کنند، اما یک نشانه مثبت این است که گاوها هنوز بر روند تسلط دارند. این نشان می‌دهد که گاوها سعی می‌کنند تا موقعیت‌ های خود را حفظ کنند، زیرا آنها پیش‌ بینی می‌کنند که حرکتی بالاتر داشته باشند. در این پست به تحلیل تکنیکال آربیتروم (ARB) ۳ مهر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال آربیتروم (ARB) ۳ مهر ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال آربیتروم (ARB) ۳ مهر

تحلیل تکنیکال آربیتروم (ARB) ۳ مهر

شاخص RSI به بالای 40 رسیده است که نشان می دهد حرکت به تدریج مثبت می شود. اگر خریداران با خرید ارز ARB قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه قرار دهند، شروع یک بهبود پایدار را نشان می دهد. جفت ARB/USDT می تواند ابتدا تا SMA 50 روزه 0.95 دلار و سپس به 1.04 دلار افزایش یابد.

سطوح حمایتی مهم در صورت کاهش قیمت 0.80 دلار و سپس 0.78 دلار است. فروشندگان باید قیمت ARB را به زیر این سطح برسانند تا فضا را برای تست مجدد سطح حمایت نزدیک به 0.74 دلار باز کنند. شکست زیر این سطح نشان دهنده از سرگیری روند نزولی خواهد بود.

تحلیل تکنیکال آربیتروم (ARB) ۳ مهر

تحلیل تکنیکال آربیتروم (ARB) ۳ مهر

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که خرس ها با هر رالی جزیی برای فروش دارایی خود اقدام می کنند. خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک کشاندند، اما نتوانستند ARB را به زیر سطح حمایت فوری 0.81 دلار کاهش دهند. این نشان می دهد که گاو در تلاش برای تشکیل یک کف بالاتر هستند.

خریداران دوباره سعی خواهند کرد تا قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند. اگر آنها موفق شوند، قیمت Arbitrum احتمالاً بهبودی قوی را به سمت سطح روانی 1 دلار آغاز خواهد کرد. در مقابل، شکست زیر 0.81 دلار می تواند قیمت ARB را به 0.78 دلار و متعاقباً به 0.74 دلار برساند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT