تحلیل تکنیکال تتا ۳ مهر

تحلیل تکنیکال تتا ۳ مهر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

شبکه تتا در 23 سپتامبر به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه 0.61 دلار صعود کرد، که نشان می دهد گاوها در تلاش برای بازگشت هستند. در این پست به تحلیل تکنیکال تتا ۳ مهر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال تتا ۳ مهر

تحلیل تکنیکال تتا ۳ مهر

تحلیل تکنیکال تتا ۳ مهر

خرس ها قیمت را به زیر SMA 50 روزه 0.64 دلار رسانده اند، اما انتظار می رود گاوها با خرید ارز تتا از میانگین متحرک نمایی 20 روزه دفاع کنند. اگر قیمت THETA از سطح فعلی افزایش یابد و به بالاتر از SMA 50 روزه برسد، احتمال تست مجدد 0.70 دلار را افزایش می دهد.

این یک سطح مهم است که باید مراقب آن بود زیرا اگر به سمت بالا شکسته شود، جفت THETA/USDT ممکن است به 0.76 دلار برسد. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این در را برای آزمایش مجدد بالقوه 0.57 دلار باز می کند.

تحلیل تکنیکال تتا ۳ مهر

تکنیکال تتا ۳ مهر

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که خرس ها از مقاومت پیش رو در 0.65 دلار محافظت می کنند. اگر خریداران بخواهند حرکت صعودی را حفظ کنند، باید THETA را به بالای 0.65 دلار برسانند. اگر آنها این کار را انجام دهند، احتمالاً جفت یک حرکت صعودی جدید به سمت 0.70 دلار آغاز خواهد کرد.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه سطح حمایت مهمی است که باید در جهت نزولی مراقب آن باشید. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر این حمایت کاهش دهند، نشان می‌دهد که گاوها در حال بستن موقعیت خود هستند. سپس ممکن است جفت به سمت حمایت 0.58 دلار نزول کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT