ابزار هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل

5 ابزار هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل

زمان مطالعه 5 دقیقه

این پست توسط HIX.AI حمایت می شود. ابزار هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل را بشناسید.

هوش مصنوعی روشی را که بسیاری از کسب‌وکارها در سال‌های آینده کار می‌کنند تغییر خواهد داد، اما در حال حاضر ابزارهای زیادی وجود دارد که صاحبان مشاغل می‌توانند از آنها برای ساده‌سازی گردش کار خود استفاده کنند.

چه برای وب سایت خود نیاز به الهام داشته باشید، چه به پشتیبانی فنی یا بخواهید پشتیبانی مشتری ارائه دهید، این ابزارهای هوش مصنوعی بهترین راه برای دستیابی به اهداف شما هستند.

1. HIX.AI: یک برنامه نویسی همه کاره هوش مصنوعی

HIX.AI یکی از جامع ترین ابزارهای هوش مصنوعی موجود در بازار امروز است. این کمک خلبان نوشتن هوش مصنوعی قدرتمند همه‌در یک هوش مصنوعی دارای طیف وسیعی از ابزارها است که نوشتن محتوا برای کسب‌وکارتان را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند.

HIX AI Writer: HIX AI Writer دارای بیش از 120 ابزار هوش مصنوعی جداگانه است و می تواند با بیش از 50 زبان کار کند تا به شما کمک کند تا هر محتوای نوشتاری را که نیاز دارید بنویسید. همچنین برخی از ابزارهای نوشتاری مفید برای بهبود نوشتار شما وجود دارد، مانند جستجوگر دستور زبان، مترجم، و ابزار تشخیص هوش مصنوعی دور زدن.

ArticleGPT: این نویسنده AI مقاله طولانی مدت قابل اعتماد می تواند با ارائه الهاماتی که به شما نیاز دارید به شما در ایجاد مقالات خبری، جمع بندی و مقایسه محصولات، راهنماهای نحوه کار و موارد دیگر کمک کند. برخلاف سایر نویسندگان مقاله که ممکن است محتوا را با خطاهای واقعی تولید کنند، از به روزترین اطلاعات و منابع معتبر استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که اطلاعات با کیفیت بالا، خوب تحقیق و جستجوگرها را دریافت می کنید.

HIX Chat: HIX Chat به‌عنوان یک ربات چت هوش مصنوعی، می‌تواند با توجه به درخواستی که وارد می‌کنید، پی‌دی‌افی که آپلود می‌کنید و نشانی اینترنتی صفحه وبی که ارائه می‌کنید به سؤالات پاسخ دهد. همچنین می تواند ویدیوهای یوتیوب را خلاصه کند. با دسترسی به وب، می تواند پاسخ های دقیقی را با پشتوانه اطلاعات به روز به شما ارائه دهد. این ربات چت در افزونه کروم HIX.AI نیز موجود است و دسترسی به آن را آسان می کند.

ویرایشگر HIX: ویرایشگر HIX به شما امکان می‌دهد تایپ // را برای نوشتن و ویرایش محتوا با کمک نکات هوش مصنوعی در طول مسیر تایپ کنید. حتی می توانید حالت چت بات را برای پرسیدن سوالات و جمع آوری اطلاعات برای نوشته خود روشن کنید.

HIX Email Writer: HIX Email Writer با ارائه اعلان‌ها و الگوهای ایمیل، زمان گرانبهای نوشتن ایمیل‌ها را کاهش می‌دهد. اگر نیاز به ارسال چندین ایمیل دارید، این کار باعث می‌شود زمان نوشتن یا پاسخ دادن به پیام‌ها را بدون استفاده از پاسخ یکسان، بسیار آسان‌تر کاهش دهید.

پلتفرم HIX.AI مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای هوش مصنوعی است که محتوایی را که روی آن کار می کنید بهبود می بخشد. توانایی انتخاب زبان و لحن صدای ایمیل‌ها، مقاله‌ها و سایر محتوای نوشتاری، مهارت‌های نوشتاری شخصی شما را نیز همانطور که از هوش مصنوعی یاد می‌گیرید، تقویت می‌کند.

با این حال، قدرت HIX.AI در اینجا متوقف نمی شود. می توانید با استفاده از برنامه افزودنی HIX.AI Chrome به همه این ابزارها دسترسی داشته باشید. این با Google Docs، سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و غیره، و Gmail کار می‌کند تا قابلیت‌های نوشتن هوش مصنوعی شما را افزایش دهد. با یک فرمان ساده، می‌توانید از کمک هوش مصنوعی بدون ایجاد وقفه در روند کاری خود استفاده کنید.

2. OpenAI ChatGPT Chatbot

بیشتر مردم نام چت ربات محبوب OpenAI ChatGPT را شنیده اند. این ابزار هوش مصنوعی به دلیل توانایی خود در تقلید از مکالمات انسانی و ارائه اطلاعات مختصر و با قالب بندی به شهرت بین المللی دست یافته است. اما چگونه ChatGPT می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

می‌توانید از ChatGPT برای کمک به بسیاری از جنبه‌های کسب‌وکارتان، مانند سئو، با درخواست کمک برای تحقیقات کلمات کلیدی یا اطلاعات در مورد روندها استفاده کنید. همچنین می‌توانید از ChatGPT بخواهید تا با الهام بخشیدن به ایده‌ها، به محتوایی که می‌خواهید بسازید، کمک کند.

اگر به نسخه های قدیمی این ابزار بسنده کنید، می توانید از ChatGPT به صورت رایگان استفاده کنید، اما GPT-4 بهترین تجربه را ارائه می دهد. می‌توانید مستقیماً از طریق OpenAI یا با استفاده از چندین سرویس شخص ثالث به ChatGPT دسترسی پیدا کنید.

3.ابزار هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل: Google Cloud Dialogflow

برخلاف ChatGPT، Google Cloud Dialogflow خود یک ربات گفتگو نیست. این ابزاری است که به شما امکان می دهد مکالمات واقعی را برای چت بات های خود بسازید. دامنه این ابزار باورنکردنی است، زیرا داده های بسیار زیاد گوگل به الگوریتم های آموزشی کمک می کند که ساخت چت ربات های پاسخگو را بسیار آسان می کند.

این برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند به کاربران خوشامد بگویند و در وب‌سایت خود به آنها کمک کنند، پشتیبانی از کاربران را ارائه دهند و حتی جریان‌های فروش را مدیریت کنند که در غیر این صورت نیاز به کمک شخصی دارد، عالی است. نقطه ضعف اصلی Dialogflow منحنی یادگیری است.

4. OpenAI Dall-E 2 AI Image Generator

وقت آن است که به ابزار دیگری از OpenAI نگاه کنید. Dall-E 2 یک تولید کننده تصویر است که از دستورات مبتنی بر متن برای ایجاد آثار هنری از داده ها استفاده می کند. این ابزار قادر است تصاویر منحصر به فردی تولید کند که به تیم های بازاریابی این امکان را می دهد که محتوای خود را بدون نیاز به استفاده از تصاویر استوک ارتقا دهند.

در حالی که بعید است که Dall-E 2 به این زودی شغل عکاسان محصولات را بگیرد، این ابزار هنوز برای مشاغلی با بودجه بازاریابی کم عالی است. برخلاف بسیاری دیگر از تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی، می‌توانید تصاویر خود را مستقیماً در Dall-E 2 ویرایش کنید.

5.ابزار هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل: Grammarly Grammar Extensions

ابزار هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل

ابزار هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل

Grammarly یک ابزار اساسی برای بررسی دستور زبان هوش مصنوعی است که با اکثر مرورگرهای وب کار می کند. می توانید از Grammarly برای بهبود خوانایی محتوای خود استفاده کنید و در صورت لزوم گرامر را تغییر دهید. همچنین می توانید لحن نوشته خود را بررسی کنید تا از سازگاری آن مطمئن شوید.

اگر فقط خواهان پشتیبانی اولیه گرامر هستید، می‌توانید از Grammarly به صورت رایگان استفاده کنید، اما می‌توانید برای ویژگی‌های پیشرفته‌ای که به شما در بهبود نوشتن بیشتر کمک می‌کند، هزینه پرداخت کنید.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید

طی چند سال گذشته گام های مهمی در توسعه هوش مصنوعی برداشته شده است و این تنها قرار است ادامه یابد. کسب و کارها می توانند از ابزارهای هوش مصنوعی برای کمک به آنها در زمینه هایی که ممکن است با آنها دست و پنجه نرم کنند، استفاده کنند، از تنظیم لحن صدا تا بتوانید محتوای خود را برای مخاطبان مناسب تا ارائه تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی برای شگفت زده کردن خوانندگان خود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT