کمک به شما در ایجاد تابلوی خلق و خوی مثبت

10 برنامه و منبع برای کمک به شما در ایجاد تابلوی خلق و خوی مثبت

زمان مطالعه 7 دقیقه

با ایجاد یک تابلوی خلق و خوی دیجیتال با یکی از این برنامه ها، مثبت اندیشی را ارتقا دهید و بهزیستی ذهنی قوی را تقویت کنید.

برنامه‌هایی مانند Canva و Pinterest پلتفرم‌هایی با کاربری آسان برای ایجاد تابلوهای خلق و خوی جذاب و الهام‌بخش ارائه می‌کنند.

گزینه‌های دیگر مانند Go Moodboard، Freeform و برنامه‌های اختصاصی مانند Moodboard و Horizons ابزارها و ویژگی‌های بیشتری را برای ایجاد تابلوی خلق و خوی شخصی‌شده و هدف‌گرا ارائه می‌کنند.

اگر به دنبال راهی ساده برای ایجاد یک انفجار مثبت به خود هستید، هیچ راه حلی بهتر از صرف چند لحظه برای ایجاد یک تابلوی خلق و خوی وجود ندارد. سرنخ در نام است: می توانید همه چیزهای مورد علاقه خود را در یک مکان قرار دهید، سپس به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید تا در یک نگاه خلق و خوی خود را تقویت کنید.

البته، چیزی بیشتر از این هم وجود دارد. ایجاد یک تابلوی خلقی برای تجسم ایده های مثبت شما جنبه کلیدی تجلی است، تمرین ترسیم آرمان های خود و سپس انجام اقدامات گام به گام مشخص برای تحقق آنها. در اینجا لیستی از برنامه ها و منابع برای ایجاد تابلوی خلق و خوی مثبت شما وجود دارد.

 کمک به شما در ایجاد تابلوی خلق و خوی مثبت: Canva

تابلوهای خلق و خوی همچنین به عنوان تابلوهای بینایی شناخته می شوند زیرا همه چیز با آن دید مثبت شروع می شود. اولین قدم برای نشان دادن اهدافتان، بیان آنهاست. در اینجا دلیل استفاده از تابلوهای بینایی برای کمک به این روند ایده خوبی است.

اگر می خواهید تابلوی خلق و خوی عالی برای بیان اهداف رفاهی خود ایجاد کنید، پلتفرم طراحی گرافیک قدرتمند Canva مکانی عالی برای شروع است.

برای دسترسی به قالب‌هایی که می‌توانید به سرعت با محتوای انتخابی خود پر کنید، «تابلو دید» یا «تابلو خلق و خو» را تایپ کنید. Canva دارای یک کاتالوگ غنی از محتوا است که احتمالاً هر چیزی را که می توانید تصور کنید در منوهای آن پیدا خواهید کرد. با این حال، آپلود تصاویر از خودتان آسان است. در اینجا نحوه ایجاد یک برد ویژن با استفاده از Canva آورده شده است.

 کمک به شما در ایجاد تابلوی خلق و خوی مثبت: Pinterest

اپلیکیشن رسانه اجتماعی قدیمی Pinterest راه ساده دیگری برای ایجاد تابلوی خلق و خوی شماست. این به عنوان یک برد دیجیتال غول پیکر عمل می کند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که برد خود را تنظیم کنید. سپس می‌توانید تصاویری را که آپلود می‌کنید یا در وب‌سایت‌ها یا دیگر تابلوهای Pinterest پیدا می‌کنید، «پین» کنید. همه جا الهام می گیرید.

از آنجایی که بسیاری از وب‌سایت‌ها حاوی ویجت‌های Pinterest هستند، می‌توانید تصاویر و ایده‌هایی را در حین جستجو در اینترنت، به هنگام یافتن آنها اضافه کنید. بنابراین می‌توانید به‌طور مداوم در حین توسعه بینش خود، تغییرات خلق و خوی خود را تغییر دهید و به آن اضافه کنید.

بهتر از همه، جنبه اجتماعی Pinterest به این معنی است که اگر می‌خواهید به مخاطبان بیشتری برسد، می‌توانید تابلوی خلق و خوی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Go Moodboard

یک جایگزین برای Pinterest Go Moodboard است، وب‌سایتی که به شما امکان می‌دهد تابلوی خلق و خوی خود را با شروع از یک بوم خالی یا طیف گسترده‌ای از الگوها ایجاد کنید. تصاویر را بکشید و رها کنید، توضیحات اضافه کنید، سپس Save & Publish را فشار دهید و تابلوی حالت شما برای اشتراک‌گذاری آماده است.

اگرچه Go Moodboard از نظر عملکرد محدودتر از Canva، Pinterest و بسیاری دیگر در این لیست است، ممکن است آن را انتخاب کنید زیرا نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارد. برای ایجاد تخته خلق و خوی رایگان و آسان، قطعا ارزش نشانه گذاری را دارد. طیف وسیعی از سایت‌های ایجاد کننده تابلوی خلق و خوی دیگر وجود دارد که ممکن است برای کمک به تجسم طوفان فکری خود انتخاب کنید.

Freeform

افرادی که از دستگاه‌های اپل دارای حداقل iOS 16، iPadOS 16 یا macOS Ventura استفاده می‌کنند، می‌توانند از برنامه داخلی Freeform استفاده کنند که به شما امکان می‌دهد یک بوم خالی را با تصاویر، یادداشت‌ها، پیوندها، ویدیوها و فایل‌ها پر کنید. همچنین می توانید یادداشت های چسبناک، متن و نقاشی اضافه کنید. امکانات برای ایجاد تابلوی خلق و خوی کامل شما بی پایان است.

از آنجایی که Freeform در زمان واقعی به‌روزرسانی می‌شود، می‌توانید با به اشتراک گذاشتن آن با هر کسی که دستگاه اپل مناسبی دارد، یک تابلوی خلق و خوی مشترک ایجاد کنید. درباره نحوه استفاده از برنامه Freeform اپل بیشتر بیاموزید و در نظر بگیرید که آیا Freeform یا Pinterest برای ایجاد تابلوهای خلقی برای شما بهتر است یا خیر.

 کمک به شما در ایجاد تابلوی خلق و خوی مثبت: Moodboard App

اگر به دنبال یک برنامه شخص ثالث اختصاصی برای بیان دیدگاه خود هستید، کاربران اپل می توانند Moodboard را نیز در نظر بگیرند. این برنامه رایگان شیک به شما امکان می دهد از عکس های خود کلاژهای زیبایی بسازید و تابلوی خلق و خوی خود را از تصاویر خود بسازید.

می توانید متن اضافه کنید و فونت ها و طرح های رنگی را برای ایجاد چشم اندازهای منحصر به فرد تغییر دهید، و هیچ محدودیتی برای تعداد تابلوهایی که می توانید طراحی کنید وجود ندارد. همه چیز رایگان است، به غیر از برخی جلوه های تصویری اضافی که می توانید در برنامه Moodboard خریداری کنید.

Jux App

Jux وعده “تخته های خلق و خوی خیره کننده در چند ثانیه” را می دهد. در حالی که تا حدی به وعده خود عمل می کند، ساختن کلاژ عکس فوراً از کتابخانه عکس و تصاویر Unsplash شما، تجربه نشاط بخشی نیست.

این به این دلیل است که نسخه رایگان Jux بسیار محدود است که ایجاد یک برد ویژن به این معنی است که دائماً از شما خواسته می شود تا به Jux Premium ارتقا دهید. با این حال، اگر ارتقا دهید، دسترسی نامحدودی به برخی از طرح‌بندی‌های زیبا، گزینه‌های سفارشی‌سازی و Google Images برای استفاده در تابلوهای مثبت خود خواهید داشت.

 کمک به شما در ایجاد تابلوی خلق و خوی مثبت: Vision Board – Aesthetic Quote App

Vision Board – Aesthetic Quote یک برنامه رایگان است که به شما امکان می دهد با ترکیب تصاویر با جملات تاکیدی یک تابلوی دید ایجاد کنید تا رویاهای خود را آشکار کنید. سپس می‌توانید ویجت‌هایی ایجاد کنید تا هر زمان که دستگاه خود را برمی‌دارید، به خانه یا صفحه قفل خود اضافه کنید تا کمی مثبت‌تر شوید.

از قضا، شما فقط با ارتقاء به نسخه پولی به نقل قول ها و جملات تاکیدی دسترسی کامل پیدا می کنید. بدون آنها، برنامه اساساً فقط یک سازنده کلاژ عکس است.

 کمک به شما در ایجاد تابلوی خلق و خوی مثبت: Vision Board Perfectly Happy App

Vision Board Perfectly Happy یک برنامه رایگان است که نسبت به برنامه های قبلی در این لیست کاملاً برجسته تر است. این شامل آموزش هایی است که شما را از طریق ترکیب عکس ها، تصاویر و جملات تاکیدی مثبت راهنمایی می کند. شما حتی می توانید موسیقی نشاط آور را به تابلوی خلق و خوی خود اضافه کنید. راه اندازی یک برد دید شخصی تنها چند دقیقه طول می کشد.

این برنامه شما را تشویق می‌کند تا تابلوی خلق و خوی خود را به طور مکرر مشاهده کنید، حتی اعلان‌هایی را ارسال می‌کند تا از شما بخواهد هر روز در زمان مشخصی به آن دسترسی داشته باشید. به این ترتیب، روی اهداف خود متمرکز خواهید ماند. یک نسخه آزمایشی رایگان در دسترس است، اما برای ارتقا به برنامه با امکانات کامل باید هزینه پرداخت کنید.

 کمک به شما در ایجاد تابلوی خلق و خوی مثبت: Horizons App

Horizons: Vision Board Maker از Tree Betty یک برنامه سه در یک است. این یک سازنده تابلوی دید را با یک ردیاب عمل ترکیب می کند تا به شما امکان می دهد اقداماتی را که باید در حین کار برای رسیدن به هدف خود انجام دهید و یک مجله برای ذخیره افکار خود در حین پیشرفت فهرست کنید.

Horizons نه تنها روند آشکارسازی اهداف شما را ساده و زیبا می کند، بلکه طراحان ابزارهایی را برای شما فراهم کرده اند که به شما امکان می دهد نحوه پیشرفت خود را به سمت آنها پیگیری کنید. و از آنجایی که هیچ آرزویی بدون فراز و نشیب های زیاد به دست نمی آید، داشتن توانایی ثبت بردهای کوچک در طول مسیر عالی است.

Sparkello App

Sparkello یک برنامه منحصر به فرد هیئت مدیره بینایی است. شما می توانید از ابتدا یک تابلوی خلق و خو بسازید، اما این تنها بخشی از داستان است. لذت در مرور صدها چشم انداز، انتخاب “جرقه های” خود برای افزودن به لیست رویاهای خود و ارتباط با افرادی در سراسر جهان است که اهداف شما را به اشتراک می گذارند.

همچنین می توانید برای یادداشت چیزهای مثبت در زندگی خود یک دفترچه قدردانی داشته باشید و شاید بتوانید این تکنیک های موثر را برای استفاده در یادداشت روزانه سپاسگزاری دیجیتال خود در نظر بگیرید.

با استفاده از تابلوی خلق و خوی مثبت، از قدرت مثبت اندیشی استفاده کنید

هر کسی می تواند با استفاده از یکی از ابزارهای موجود در این لیست، یک تابلوی خلق و خو ایجاد کند. حتی اگر فکر می‌کنید فاقد خلاقیت هستید، عناصر طراحی در بیشتر این برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها می‌توانند به شما در سازماندهی افکارتان کمک کنند.

بسیار مهمتر از طراحی، چشم اندازی است که شما برای بهترین نسخه زندگی خود نشان می دهید، و تنظیم آن در تابلوی خلق و خوی می تواند تنها شروعی باشد که برای برداشتن گام های مثبت در جهت دستیابی به اهداف خود نیاز دارید.

سوالات متداول

چگونه یک تابلوی خلق و خوی منسجم ایجاد می کنید؟

می‌توانید در مورد طرح‌های رنگی تحقیق کنید یا از طرح‌بندی‌های مختلف برای ایجاد تابلوی خلق و خوی قاتل استفاده کنید. افزودن متن و انتخاب یک موضوع نیز کمک می‌کند تا تصاویر شما را از نظر زیبایی‌شناختی در کنار هم قرار دهند.

چگونه می توانم تصاویری برای یک تابلوی خلق و خو پیدا کنم؟

می توانید از تصاویر خود برای تابلوی خلق و خوی خود استفاده کنید یا تصاویر استوک را به صورت رایگان از سایت های برتر برای تصاویر بدون حق چاپ و حق امتیاز دانلود کنید. این یک گزینه عالی است زیرا تقریباً همیشه تصاویر حرفه ای به نظر می رسند و می توان آنها را با وضوح بالا بارگیری کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !