بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار ۱۴۰۳

بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار ۱۴۰۳ ( فروردین)

زمان مطالعه 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر فاز پرتلاطمی را تجربه می کند و قیمت بیت کوین اندکی به زیر مرز 64000 دلار رسیده است. این سناریو فرصتی منحصر به فرد برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا پرتفوی خود را با انتخاب آلت کوین های پر سود برای سرمایه گذاری متنوع کنند. در این پست به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار ۱۴۰۳ می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار ۱۴۰۳

کاردانو (ADA)

بلاک چین کاردانو (ADA) به عنوان یک پیشگام در میان نسل سوم شبکه های عمومی غیر متمرکز، از مکانیزم اثبات سهام (PoS) برای دستیابی به اجماع استفاده می کند.

این رویکرد ذاتاً در مقایسه با سیستم‌ های سنتی اثبات کار (PoW) پایدار تر و کارآمدتر است، که به دلیل نیازهای انرژی سنگین، سرعت پایین تراکنش و افزایش هزینه‌های عملیاتی مورد انتقاد قرار می‌ گیرند.

هدف کاردانو با کنار زدن این محدودیت‌ ها، افزایش پایداری، قابلیت همکاری و مقیاس‌ پذیری در اکوسیستم بلاک چین است.

کاردانو انعطاف پذیری خود را با عملکردی قابل ستایش در میان یک روند صعودی گسترده تر بازار به نمایش گذاشت. اگرچه قیمت کاردانو افزایش جزئی 1.40 درصدی را در 24 ساعت گذشته تجربه کرده است با قیمت 0.6371 دلار معامله می شود، توکن ADA طی ماه گذشته از افزایش 10 درصدی برخوردار بوده است.

ترون (TRX)

ترون (TRX)، یک پلتفرم غیر متمرکز با تمرکز بر سرگرمی در وب، در سال 2017 برای رسیدگی به مشکلات مقیاس پذیری که اتریوم و بیت کوین با آن دست و پنجه نرم می کردند، راه اندازی شد. این ارز دیجیتال در ابتدا به عنوان یک توکن ERC-20 راه اندازی شد، اما در سال 2018 به پروتکل اختصاصی خود منتقل شد.

اخیراً، TRX شاهد افزایش چشمگیر بیش از 90٪ قیمت خود بود که نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران برای خرید سریع ترون و افزایش تعامل در اکوسیستم آن بود. افزایش ارزش کل قفل شده نشان دهنده گسترش ابزار است.

در حال حاضر، قیمت ارز دیجیتال ترون 0.12.3 دلار ارزش گذاری شده است، دارای ارزش بازار 10.39 میلیارد دلار است که آن را در رتبه پانزدهم قرار می دهد و پتانسیل آن را به عنوان یک آلتکوین با ارزش و مقرون به صرفه برای استراتژی های میانگین گیری هزینه دلار برجسته می کند.

منتل (MNT)

منتل (MNT)، یک تازه وارد در عرصه لایه 2 اتریوم، تنها دو ماه پس از راه اندازی، به طرز چشمگیری جایگاه چهارم را در مجموع ارزش قفل شده (TVL) به دست آورده است. این دستاورد نشان‌ دهنده علاقه رو به رشد سرمایه‌ گذاران است که با بازده درصدی سالانه جذاب 7.2 درصدی همراه است.

منتل که قادر به انجام 200 تراکنش در هر ثانیه است، توانایی های پردازشی فوق العاده خود را نشان می دهد و خود را به عنوان یک رقیب قوی در میان راه حل های لایه 2 قرار می دهد.

مقیاس پذیری و کارایی آن، Mantle را به عنوان یک بازیگر مهم در فضای کریپتو مشخص کرده است. در حال حاضر ارز دیجیتال MNT با قیمت 0.8026 دلار معامله می شود که در هفته گذشته بیش از 1 درصد کاهش یافته است. این امر آن را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذارانی تبدیل می کند که به دنبال آلت کوین های مقرون به صرفه برای سرمایه گذاری تدریجی هستند.

بیت راک (BROCK)

بیت راک (BROCK)، با استفاده از چارچوب 2.0 Proof of Authority، هیچ کارمزدی برای تراکنش ها وجود ندارد. این به دلیل توانایی اش در ارائه تراکنش ها به سرعت، ایمن و با مقیاس پذیری شناخته شده است. علاوه بر این، پیشگام یک رویکرد متمایز برای تجارت غیرمتمرکز است.

در تحولات اخیر، Bitrock ارزش خود را به 0.2012 دلار افزایش داده است که نشان دهنده رشد 34.00 درصدی ظرف یک ماه است. این پیشرفت ارزش بازار آن را به 18 میلیون دلار رسانده است که نشان دهنده افزایش قابل توجهی در رتبه بندی سایت کوین مارکت کپ آن است.

coingape

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT