تکنیکال تون کوین (TON) ۲۴ خرداد

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۲۴ خرداد : عبور از ۱۰ دلار !!

زمان مطالعه 2 دقیقه

تون کوین (TON)، ارز رمزنگاری شده بومی بلاک چین لایه 1، رالی صعودی جدیدی را به ثبت رسانده است که به بالاترین حد خود رسیده است. قیمت Toncoin با 8.53 درصد افزایش در 7.64 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن به 18.5 میلیارد دلار رسیده است که آن را نهمین کریپتو بزرگ در لیست قیمت ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. در این پست به تحلیل تکنیکال تون کوین(TON) ۲۴ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال تون کوین(TON) ۲۴ خرداد

نمودار تون کوین شکل گیری صلیب طلایی را نشان می دهد که نشان دهنده سیگنال صعودی قوی در پیش است.
افزایش شاخص‌های اجتماعی نشان می‌دهد که گاوها تسلط قوی بر رالی فعلی دارند.
کیف پول های فعال تون کوین از 1.28 میلیون به بیش از 8 میلیون در سال 2024 افزایش یافته است.
نمودار تکنیکال تون کوین یک شکل صلیب طلایی را نشان می دهد که میانگین متحرک 50 روزه از 200 روز عبور می کند.

در الگوی نمودار فنی، شاخص میانگین متحرک 50 روزه تون کوین از اندیکاتور 200 روزه عبور کرده است و در نتیجه یک الگوی متقاطع طلایی تشکیل می دهد که پتانسیل یک روند صعودی بلندمدت را برای آلتکوین نشان می دهد.

با در نظر گرفتن این شکل صلیب طلایی، احساسات بازار برای TON صعودی شده است.همانطور که در نمودار بالا می بینیم، اندیکاتور RSI نیز در 62 سطح مطلوب است، بنابراین قبل از ورود به منطقه بیش از حد خرید، فضای بیشتری را برای صعود نشان می دهد. علاوه بر این، حجم اجتماعی و تسلط اجتماعی برای TON نیز در پنج روز گذشته صعودی شده است. این افزایش در معیارهای اجتماعی اغلب قبل از افزایش بازار است.

تکنیکال تون کوین(TON) ۲۴ خرداد

تکنیکال تون کوین(TON) ۲۴ خرداد

در همان زمان، تعداد کل دارندگان TON افزایش یافته است که نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران است. سطح مقاومت در روند صعودی قیمت تون کوین 8.0 دلار است. هنگامی که از آن سطح عبور کرد، اقدامات صعودی بیشتر می تواند منجر به افزایش تا 10 دلار و بالاتر شود.

رشد قوی شبکه تون کوین

شبکه بلاک چین تون کوین با جذب بیشتر و بیشتر توسعه دهندگان امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به این پلتفرم شاهد رشد شبکه قوی بوده است. علاوه بر این، کل ارزش قفل شده (TVL) در بلاک چین تون کوین به نزدیک به 1 میلیارد دلار رسیده است.همچنین افزایش چشمگیری در کیف پول های تون کوین فعال از 1.28 میلیون در ابتدای سال 2024 به بیش از 8 میلیون رسیده است.

علاوه بر این، تون کوین در رقابت با پلتفرم هایی مانند نات کوین که بیش از 30 میلیون کاربر با ارزش بازار 1.8 میلیارد دلار دارد، دستاوردهای قابل توجهی در بخش بازی های ضربه ای برای کسب درآمد یا همان Tap-to-Earn کسب کرده است.

یکی از مشارکت کنندگان کلیدی در اکوسیستم تون کوین، تپ سواپ است که پایگاه جهانی کاربر 49 میلیونی دارد. علاوه بر این، ایردراپ آینده آن به دنبال افزایش تعامل کاربر با تسهیل تبدیل توکن به ارز فیات است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی