تکنیکال فلوکی اینو ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال فلوکی اینو ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

طبق داده های موجود در مورد لیست شدن فلوکی در Revolut پیش بینی شده که فلوکی به اوج های جدیدی برسد و رشد صعودی داشته باشد. این کوین پس از لیست شدن، 16 درصد افزایش یافت، مقاومت کلیدی را شکست و یک روند صعودی با پتانسیل را نشان داد. در این پست به تحلیل تکنیکال فلوکی اینو ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش آنی تتر

تحلیل تکنیکال فلوکی اینو ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رشد قیمت فلوکی اینو (FLOKI) از الگوی مثلث صعودی، شتاب خرید راسریع تر خواهد کرد.
قیمت این کوین ممکن است روند بهبود خود را تا زمانی که سطح حمایت شکسته نشود طولانی کند.
حجم معاملات روزانه فلوکی 969.2 میلیون دلار است که نشان دهنده افزایش 22 درصدی است.
فلوکی، یک ارز دیجیتال محبوب است که علیرغم رکود بازار، برای سه روز متوالی در حال رشد بوده است. این روند صعودی ارزش این دارایی را از 0.000159 دلار به 0.00021 دلار رساند و باعث ثبت رشد 33 درصدی بود. افزایش قیمت باعث شکست از مقاومت خط گردن ( نک لاین) الگوی مثلث صعودی شد، که نشان دهنده پتانسیل یک رالی بالاتر بود.

تکنیکال فلوکی اینو ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال فلوکی اینو ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکست الگوی مثلث و رالی بهبودی فلوکی

در این روند بازار پس از هاوینگ بیت کوین، اکثر ارزهای دیجیتال اصلی، از جمله فلوکی کوین (FLOKI ) از 19 آوریل وارد جریان بی روندی و رکود بازار شدند. این میم کوین در سطوح افقی 0.000202 دلار و 0.000127 دلار محدود شده است.

با این حال، طبق بررسی ها، نمودار روزانه نشان می‌دهد که قیمت فلوکی در این شرایط نزولی نسبت به بقیه ارزهای دیجیتال افزایش داشته است.

سیگنال‌هایی مبنی بر اینکه خریداران تلاش می‌کنند کنترل خود را دوباره به دست آورند نگذارند که فلوکی دیپ شود وجود دارد. اتصال سطوح پایینتر با روند حمایتی، باعث شکل‌گیری یک الگوی مثلث صعودی شد.

در اصطلاح این شرایط chary setup نامیده میشود و نشان دهنده ایجاد حرکت صعودی است که با شکست مقاومت خط گردن ( نک لاین) شروع می شود.

امروز، قیمت فلوکی اینو 16 درصد افزایش یافت و از مقاومت خط گردن 0.000202 دلاری خارج شد. این افزایش احتمالاً به دلیل ثبت شدن فلوکی در Revolut Business، برنامه پیشرو نئو بانک و تجارت خرده‌فروشی اروپا است که بیش از 40 میلیون کاربر در بیش از 150 کشور دارد.

این حرکت استراتژیک با هدف ساده‌سازی فرآیند خرید فلوکی برای کسب‌وکارها در سراسر اروپا، همچنین افزایش پذیرش ارز دیجیتال برای مردم و تحقق چشم‌انداز تیم فلوکی برای تبدیل شدن به شناخته‌شده‌ترین و استفاده‌شده‌ترین ارز دیجیتال در سراسر جهان، صورت گرفت.

اگر این روند رو به رشد ادامه پیدا کند، فلوکی ارزش قیمتی خود را به 0.00026 دلار و سپس 0.000031 دلار افزایش می دهد.

اندیکاتور تکنیکال

میانگین شاخص جهت دار: افزایش ADX روزانه در 24% نشان دهنده این است که فاز رنج یا بی روندی به خریداران در ایجاد حرکت کافی برای رالی بالاتر کمک کرده است.

شاخص BB: قیمت فلوکی مرز بالایی باندهای بولینگر را به چالش می کشد و نشان می دهد که خریداران در حال حاضر نیروی غالب در بازار هستند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT