تکنیکال LUNA 2.0 در ۲۴ خرداد

تحلیل تکنیکال LUNA 2.0 در ۲۴ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز LUNA در 8 ژوئن(18 خرداد) به زیر مرز پایینی محدوده قیمتی ، 3.50 دلار الی 10.24 دلار کاهش پیدا کرد و در اثر آن ، فروش ناگهانی و شدید این آلت‌کوین آغاز شد و آن را به کف نوسان 1.87 دلاری رساند. در این پست به تحلیل تکنیکال LUNA 2.0 در ۲۴ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال LUNA 2.0 در ۲۴ خرداد

از آن زمان به بعد، این رمزارز به صورت جزئی بازیابی شد اما قیمت همچنان زیر این محدوده قیمتی رنج می زند. از آنجایی که خرس‌ها بر بازار مسلط شده اند و می توانند قیمت را به سطوح پایین تر برساند، سطح 1.87 دلاری تنها حمایت بعدی این رمزارز است. با کاهش LUNA به زیر این سطح ، کف های قیمت جدیدی به ثبت خواهد رسید.

بنابراین، سرمایه گذاران باید مراقب سرمایه گذاری در رمزارز LUNA باشند، به خصوص با توجه به ساختار فعلی بازار. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین بدون هیچ گونه وقفه ای سقوط می کند ، آلت کوین ها نیز به شدت تحت فشار قرار می گیرند.

بنابراین، از دست رفتن کف حمایت 1.87 دلاری می تواند منجر به سقوط قیمت LUNA به سطح اصلاحی -0.27 در 1.69 دلار شود. در نتیجه ، این رمزارز از قیمت فعلی خود ، 27 درصد افت می کند.

تکنیکال LUNA 2.0 در ۲۴ خرداد

تکنیکال LUNA 2.0 در ۲۴ خرداد

از سوی دیگر، اگر قیمت LUNA با کندلی چهار ساعته در بالای سطح 3.50 دلار بسته شود، این نشان دهنده بازگشت خریداران به بازار است. این حرکت نشان دهنده آغاز روند بازیابی خواهد بود. در چنین شرایطی، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت LUNA تا مرز مقاومت 4.98 دلاری افزایش یابد.

منبع: fxstreet

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT