ثبت رکورد جدید کتیزن (Catizen)

ثبت رکورد جدید کتیزن (Catizen)

زمان مطالعه 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده بازی تلگرامی محبوب کتیزن (Catizen) با انتشار اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده که طی شش ماه اول فعالیت خود، به ۳۴ میلیون کاربر دست یافته است. در ادامه به بررسی ثبت رکورد جدید کتیزن (Catizen) می پردازیم.

ثبت رکورد جدید کتیزن (Catizen)

این پلتفرم در تاریخ ۷ سپتامبر اظهار داشت که بالاترین درآمد را در بین اپلیکیشن‌های تلگرامی دارد و به طور میانگین از هر یک از ۸۰۰ هزار مشترک پولی خود، ۳۳ دلار درآمد کسب کرده است.

همچنین، بر اساس اطلاعیه‌ ناشر کتیزن یعنی پلوتو استودیو (PLUTO Studio)، اوپن پلتفرم (The Open Platform)، بزرگ‌ترین گروه توسعه‌دهندگان شبکه تون (TON)، اخیراً روی این پلتفرم سرمایه‌گذاری کرده است.

کتیزن که در اوایل سال ۲۰۲۴ به عنوان اولین پروژه پلوتو معرفی شد، تاکنون از حمایت شرکت‌هایی مانند هش‌کی (Hashkey) و بایننس لبز (Binance Labs) نیز بهره‌مند شده است. شرکت هش‌کی کمک‌های فنی و مشاوره‌های قانونی را برای عملیات زیرساخت بلاکچین این پلتفرم ارائه می‌دهد.

ثبت رکورد جدید کتیزن (Catizen)

ثبت رکورد جدید کتیزن (Catizen)

این همکاری اولین ورود کتیزن به اکوسیستم تون و نخستین مشارکت آن با یک پروژه وب ۳ به حساب می‌آید. بن ال‌باز (Ben El-Baz)، مدیرعامل هش‌کی گلوبال (HashKey Global)، در این باره می‌گوید که دلیل این مشارکت، افزایش سریع تعداد توسعه‌دهندگان در بلاکچین تون است.

او باور دارد که این افزایش آغازگر دوره‌ای پررونق برای این اکوسیستم خواهد بود.

ال‌باز همچنین اشاره کرد که شبکه تون با داشتن ۹۰۰ میلیون کاربر، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پروژه‌های وب ۳، یعنی جذب کاربر را حل می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT