جایگزین رایگان برای فتوشاپ

8 جایگزین رایگان برای فتوشاپ که همه باید حداقل یک بار امتحان کنند

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا نمی خواهید برای فتوشاپ هزینه ای پرداخت کنید یا آن را دوست ندارید؟ این جایگزین ها را امتحان کنید که هیچ هزینه ای ندارند. جایگزین رایگان برای فتوشاپ را بشناسید.

از آنجایی که عکاسی دیجیتال تا حد زیادی جای عکاسی سنتی فیلم را گرفته است، داشتن نرم افزار ویرایش تصویر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. پادشاه پادشاهان، البته فتوشاپ است، اما با قیمت گزاف، ممکن است بیشتر مجذوب بسیاری از گزینه های رایگان موجود شوید.

اینکه به چه برنامه ای نیاز دارید تا حد زیادی به این بستگی دارد که برای چه چیزی از آن استفاده خواهید کرد، کدام رابط کاربری بیشتر با شما تماس می گیرد، و حتی اینکه چقدر از یک CPU دارید.

Paint.NET

Paint.NET سرشار از ویژگی‌ها، آموزش‌ها و یک انجمن حمایتی است که به اکثر کاربران جدید از طریق منحنی یادگیری و مشکلاتشان کمک می‌کند. استفاده از آن کاملا رایگان است و به عنوان یک ویرایشگر عکس ساده برای نیازهای بیشتر افراد کاملاً قابل استفاده است و آن را به یک جایگزین عالی برای فتوشاپ تبدیل می کند.

متأسفانه، فتوشاپ به وضوح از نظر ویژگی‌ها غنی‌تر است، برای تصویرسازی، سازگاری و ویرایش دقیق‌تر بهتر است. اگر زمانی متوجه شدید که توسط Paint.NET محدود شده اید، به احتمال زیاد به نرم افزار پیشرفته تری نیاز دارید.

GIMP

GIMP یک نرم‌افزار حرفه‌ای در ویرایش تصاویر با بسیاری از ویژگی‌های مشابه فتوشاپ است. اگر نیاز به ایجاد چندین لایه، دستکاری تک تک قسمت های تصویر، ایجاد فیلترها و ابزارها و کار با فرمت های مختلف (PSD، PNG، JPG و غیره) دارید، GIMP برنامه مناسبی برای شماست.

اگر قبلا از فتوشاپ استفاده کرده اید، GIMP بسیار آشنا خواهد بود. بسیاری از دکمه ها به همین نام هستند و در مکان های مشابهی در رابط قرار دارند. اگر در زمینه ویرایش تصویر تازه کار هستید، GIMP فهرست جامعی از آموزش ها برای تمام سطوح مهارت در صفحه مستندات GIMP دارد.

PhotoScape

PhotoScape به گونه ای ساخته شده است که کاربر پسند باشد، با انتخاب بصری پروژه ها برای انتخاب، که از ویرایش تصویر و ایجاد GIF گرفته تا یک wizard (جادوگر) برای ترکیب تصاویر با یکدیگر یا گرفتن اسکرین شات متفاوت است. PhotoScape یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس با کاربری آسان است.

مطمئناً به اندازه فتوشاپ ویژگی‌های زیادی ندارد، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توان از آن به عنوان یک ابزار قدرتمند ویرایش تصویر و سازنده GIF استفاده کرد. اگر در سطح مبتدی هستید، سهولت استفاده آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

به خاطر داشته باشید که اگر از ویندوز 10 یا مک استفاده می کنید، باید نسخه PhotoScape X را دانلود کنید.

Polarr

Polarr یک نرم افزار ویرایش عکس آنلاین بسیار توانا است که برای شروع استفاده از آن حتی نیازی به دانلود آن ندارید. با استفاده از پنل سمت چپ می‌توانید فیلترها را اضافه کنید، تصویر را روتوش کنید، متن و اشکال اضافه کنید، همپوشانی ایجاد کنید و برش دهید. در سمت راست، می‌توانید تنظیمات خاصی را انجام دهید، هر یک از تاریخچه‌های ویرایش خود را لغو یا دوباره انجام دهید، و از ابزار تست A/B برای مقایسه تغییرات استفاده کنید.

Polarr گاهی اوقات هنگام استفاده از یک تصویر با تغییرات و تنظیمات زیاد کمی کند می شود. این لحظه ها بسیار اندک است. همچنین دارای یک ابزار بهبود خودکار و همچنین یک هیستوگرام RGB است که آن را به یک جایگزین رایگان فتوشاپ تبدیل می کند که دارای ویژگی های مفیدی است.

Google Photos

Google Photos با استفاده از Google به همه دستگاه‌های شما لینک می‌دهد، مشروط بر اینکه با همان اکانت وارد شده باشید و همگام‌سازی شده باشید. این آن را به یک برنامه بسیار مفید تبدیل می کند، زیرا می توانید ویرایش یک تصویر را در Chromebook خود شروع کنید و سپس با تلفن Android خود به حرکت ادامه دهید.

می‌توانید ویرایش‌های بسیار جامعی را با رنگ، اشباع، نوردهی و غیره انجام دهید. متأسفانه، نمی‌توانید متن و سایر عناصر را اضافه کنید، بنابراین Google Photos ممکن است انتظارات و نیازهای شما را برآورده نکند. اگر فقط به دنبال انجام ویرایش تصویر در سطح مبتدی هستید، این کار به هدف خود عمل خواهد کرد. این کاملا رایگان است و می توانید از آن به عنوان برنامه یا مرورگر استفاده کنید.

Apple Photos

اگر از دستگاه‌های iOS استفاده می‌کنید، در حال حاضر یک جایگزین رایگان فتوشاپ برای ویرایش و ذخیره تصاویر خود دارید. Apple Photos به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از قابلیت تست A/B، فیلترهایی را روی تصاویر خود اعمال کنید، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که بهترین بهره را از آن می‌برید.

علاوه بر این، می‌توانید از نشانه‌گذاری برای افزودن متن، اشکال و طرح‌ها به یک تصویر برای بهبود بیشتر آن استفاده کنید. Apple Photos روی دستگاه‌های iOS کار می‌کند، بنابراین اگر به یکی از آنها دسترسی ندارید، این برنامه برای شما مناسب نیست. اگر از Apple Photos استفاده می‌کنید اما ویژگی‌های آن را محدود می‌دانید، ممکن است با بهترین برنامه‌های ویرایش عکس رایگان در آیفون موفقیت بیشتری کسب کنید.

Microsoft Photos

اگر رایانه شخصی/لپ‌تاپ یا تلفن ویندوز دارید، برنامه‌های Microsoft Photos را خواهید داشت که به شما امکان می‌دهند تصاویر خود را ویرایش کنید و فیلترها را اعمال کنید و همچنین تصاویر خود را به صورت بومی ذخیره کنید. بسیاری از برنامه های ویرایش عکس عالی در ویندوز وجود دارد، اما Microsoft Photos خودش نسبتا مناسب است.

استفاده از این برنامه ساده است و اگرچه به اندازه فتوشاپ تجربه ویرایش تصویر را برای شما به ارمغان نمی آورد، اما اگر فقط می خواهید ویرایش های ساده ای را روی تصویر خود انجام دهید و به دنبال انجام هیچ کار پیشرفته ای نیستید، ممکن است برای شما مناسب باشد.

Pixlr

Pixlr یک پلتفرم ویرایش تصویر فوق العاده فقط برای مرورگر است که می توانید از آن برای ایجاد برخی ویرایش های بسیار شیرین در تصاویر خود استفاده کنید. در سه سرویس مختلف، می‌توانید از Pixlr برای ویرایش تصاویر، ایجاد طرح‌های سریع و ایجاد دارایی‌های بصری استفاده کنید.

حتی در نسخه رایگان، Pixlr چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد و برای آنچه شما نیاز دارید تا سطح متوسط ​​​​از طراحی گرافیکی در خدمت شما خواهد بود. بعید است در نقطه‌ای هستید که به چیزی پیشرفته‌تر از Pixlr نیاز داشته باشید. و اگر هستید، به احتمال زیاد در این مرحله بودجه لازم برای تهیه یک ابزار پولی را دارید.

از آنجایی که فقط مرورگر است، شما حتی توسط CPU که دارید محدود نمی شوید. در حالی که ممکن است متوجه شوید که اگر از یک دستگاه قدیمی استفاده می کنید، برنامه کندتر می شود، این احتمال وجود دارد که دستگاه شما بتواند هر چیزی را که Pixlr به آن وارد (پرتاب) می کند کنترل کند. این دسترسی، قیمت رایگان و ویژگی ها آن را به بهترین جایگزین رایگان برای فتوشاپ تبدیل می کند.

تصاویر خود را بدون پرداخت ویرایش کنید

در حالی که فتوشاپ مطمئناً یک نرم افزار پیشرفته و مفید برای ویرایش عکس است، ممکن است در موقعیتی نباشید که بتوانید خرید آن را توجیه کنید. در این مورد، استفاده از هر یک از گزینه های رایگان موجود، ارزش انجام دادن را دارد.

واقعیت این است که شما به احتمال زیاد فقط باید ویرایش عکس را در سطح مبتدی تا متوسط ​​انجام دهید، در این صورت نیازی به خرج کردن تمام این پول نیست. انتخاب یک جایگزین رایگان و توانمند برای فتوشاپ و برداشتن گام‌هایی برای بهبود گردش کار به شما کمک می‌کند تا ویرایش عکسی را که باید به خوبی انجام دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT