جشنواره Daydream در قطر 2022

جشنواره Daydream در قطر 2022 | راهنمای بزرگترین جشنواره EDM

زمان مطالعه 2 دقیقه

جشنواره Daydream هر ساله در مکان های مختلف در سراسر جهان با مجموعه های همه جانبه EDM و هنرمندان بین المللی برگزار می شود. نوامبر امسال، این جشنواره در طول جام جهانی 2022 به قطر بازمی گردد و قرار است بزرگتر از همیشه باشد. فستیوال Daydream در قطر با نمایش صحنه فانوس جادویی، وعده می دهد که طرفداران EDM را به سفری ویژه در سرزمینی رویایی ببرد تا شب ها را دور بزند و بهترین رویا را زندگی کند! در این مقاله به بررسی جشنواره Daydream در قطر 2022 می پردازیم.

خرید بلیط جشنواره Daydream قطر

در اینجا جزئیات کامل در مورد جشنواره Daydream در قطر، ترکیب، تاریخ، مکان و بلیت ها آمده است.

جشنواره Daydream در قطر 2022

این فستیوال مطمئناً با ترکیب ستارگان دی‌جی‌های بین‌المللی و هنرمندان EDM  جمعیت را متحیر خواهد کرد و قول می دهد طرفداران را به یک سفر موسیقی منحصر به فرد EDM  ببرد و آنها را به قلمرو جادو منتقل کند.

فستیوال Daydream مطمئناً با ترکیب ستارگان دی‌جی‌های بین‌المللی و هنرمندان EDM، جمعیت را شگفت‌زده خواهد کرد و وعده می‌دهد که طرفداران را به یک سفر موسیقی منحصر به فرد EDM ببرد و آنها را به قلمرو جادو منتقل کند.

تاریخ های جشنواره رویای قطر

جشنواره Daydream دوحه به مدت 8 روز بین 22 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 در تاریخ های زیر برگزار می شود:

  1. سه شنبه 22 نوامبر
  2.  پنجشنبه 24 نوامبر
  3. شنبه 26 نوامبر
  4. پنجشنبه 1 دسامبر
  5. جمعه 2 دسامبر
  6. سه شنبه 6 دسامبر
  7. شنبه 10 دسامبر
  8. چهارشنبه 14 دسامبر
  9. یکشنبه 18 دسامبر

ترکیب Daydream Festival

جشنواره موسیقی همه جانبه Daydream EDM در قطر با هنرمندان بین المللی EDM مانند Tiesto، Alesso، Armin van Buuren، Dimitri Vegas & Like Mike، Major Lazer Soundsystem، Jonas Blue، Timmy Trumpet، Alok، Nicky Romero، Ferry Corsten و دیگران برگزار می شود. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید!

نکات برجسته از سال 2019

جشنواره رویای روز قطر Daydream Festival 2019 شامل دی‌جی‌های مشهور جهان مانند Dimitri Vegas & Like Mike، Afrojack، Jonas Blue، Lost Frequencies و بسیاری دیگر بود و در دسامبر 2019 در Ritz Carlton دوحه برگزار شد.

قطرDaydream  بلیت های فستیوال 

بلیت های فستیوال  Daydream در دوحه، قطر را می توانید از Tixbox.com  با کارت های روزانه زود هنگام ازQAR 306 (UAD 84) خریداری کنید. گذرنامه 3 روزه QAR 930 (USD 255)  قیمت دارد و کارت 6 روزه را می توان با QAR 1750 (USD481)  خریداری کرد.

خرید بلیط جشنواره Daydream قطر

محل جشنواره رویای قطر

جشنواره Daydream 2022 به مدت 8 روز در باشگاه گلف دوحه قطر برگزار می شود.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT