حذف ارز FTT از بایننس

حذف ارز FTT از بایننس و سایر صرافی ها

زمان مطالعه 3 دقیقه

بایننس و کوکوین اعلام کرده اند که جفت ارزهای معاملاتی FTT را از فهرست خارج می کنند. در این خبر به بررسی حذف ارز FTT از بایننس می پردازیم. صرافی FTX با شروع تحقیقات در باهاما با مشکلات بیشتری روبرو می شود.

حذف ارز FTT از بایننس

در 14 نوامبر، پلتفرم معاملاتی بایننس اعلام کرد که به زودی جفت‌ ارزهای معاملاتی خاصی را با استفاده از توکن FTT از فهرست حذف می‌کند. این بیانیه توسط کوکوین نیز حمایت شد. با توجه به سناریوی فعلی در مورد صرافی FTX و سکه اصلی آن، این اتفاق تعجب آور نبود.

همچنین کوکوین از طریق حساب توییتر خود اعلام کرد که سکه را از فهرست خارج می کند. این شرکت در اطلاعیه رسمی خود تصریح کرد که جفت ارز معاملاتی FTT/USDT در 14 نوامبر از فهرست فیوچرز حذف خواهد شد.

حذف ارز FTT از بایننس

حذف ارز FTT از بایننس

بایننس اعلام کرد که جفت های معاملاتی FTT مانند FTT/BNB، FTT/BTC، FTT/ETH و FTT/USDT را از فهرست حذف خواهد کرد. حذف از فهرست در 15 نوامبر اتفاق خواهد افتاد. با این حال، طبق گفته صرافی، ترکیب FTT/BUSD همچنان قرار بود ارائه شود.

دردسرهای ارز FTT در باهاما

در بیانیه ای در 13 نوامبر، نیروی پلیس سلطنتی باهاما گفت که بازرسان مالی و تنظیم کننده های اوراق بهادار باهاما در حال بررسی اتهامات مربوط به فعالیت مجرمانه حول محور ورشکستگی صرافی FTX هستند. همچنین این تحقیقات با انکار عمومی ادعاهای FTX در آخر هفته توسط تنظیم کننده آغاز شد.

در 10 نوامبر، صرافی FTX توییت کرد که “تنظیم کننده ها و رگولاتورهای ستاد مرکزی باهامایی” به شرکت اجازه داده است که وجوه باهامیان را برداشت کند. کمیسیون اوراق بهادار در 11 نوامبر این ادعای FTX را رد کرد و اعلام کرد که هیچ دستورالعملی نداده و به FTX اجازه نداده است که برداشت را برای مشتریان در کشور اولویت بندی کند.

صرافی کراکن فشار بیشتری وارد می کند

کراکن، یک صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده نیز اعلام کرده بود که با مقامات همکاری کرده و حساب های افراد وابسته به FTX، Alameda Research و مدیریت آنها را مسدود کرده است. کراکن در توییتی در 13 نوامبر تأیید کرد که این حساب ها برای محافظت از طلبکاران شرکت به حالت تعلیق درآمده است.

حذف ارز FTT از بایننس

حذف ارز FTT از بایننس

ریزش ارز FTT همچنان ادامه دارد

بر اساس مطالعه ای که روی دارایی در بازه زمانی روزانه انجام شد، ارز FTT از زمان انتشار خبر ورشکستگی صرافی FTX نزدیک به 95 درصد از ارزش خود را از دست داد. طبق نمودار، با شروع رکود در 8 نوامبر، سکه 75 درصد از ارزش خود را از دست داد و در ریزش های بعدی اصلاح شدیدی را تجربه کرد. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان معتقدند که این رمز ارز به سرنوشت لونا کلاسیک دچار می شود و احتمال صفر شدن ارز FTT بسیار بالا است.

در زمان نوشتن این توکن، این توکن با قیمتی حدود 1.50 دلار معامله می شد که نسبت به ارزش اولیه آن که بیش از 25 دلار بود، کاهش داشته است.

حذف ارز FTT از بایننس

حذف ارز FTT از بایننس

ورشکستگی FTX در هفته گذشته اتفاق افتاد و به نظر می رسد هر روز تحولات جدیدی وجود دارد. هر تغییری در اطراف صرافی احتمال رخداد رویداد های جدید را افزایش می‌دهد و جامعه کریپتو فقط می‌تواند برای عواقب آن آماده شود. با این حال، دارندگان ارز FTT فقط می توانند خوشبین باشند زیرا هنوز به نظر نمی رسد که پایانی در چشم انداز باشد.

منبع: ambcrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT