حذف شدن چهار ارز از بایننس

حذف شدن چهار ارز از بایننس

زمان مطالعه < 1 دقیقه

صرافی بایننس در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرده که به پشتیبانی از چهار آلت‌کوین بارن‌بریج (BOND)، داک (DOCK)، ام‌دکس (MDX) و پولکااستار (POLS)، خاتمه خواهد داد. این توکن‌ها از تاریخ ۲۲ جولای از لیست دارایی‌های تحت پشتیبانی بایننس حذف خواهند شد. در این پست به خبر حذف شدن چهار ارز از بایننس می پردازیم.

حذف شدن چهار ارز از بایننس

بلافاصله پس از اعلام این خبر، توکن‌های یاد شده، کاهش قیمت چشمگیری را تجربه کردند. این کاهش قیمت برای DOCK نزدیک به ۳۰ درصد، برای MDX نزدیک به ۲۳.۵ درصد و برای BOND و POLS نیز بیش از ۱۷ درصد بوده است.

حذف شدن چهار ارز از بایننس

حذف شدن چهار ارز از بایننس

بایننس توکن‌های لیست‌شده در صرافی خود را به صورت دوره‌ای مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت عدم مطابقت آن‌ها با قوانین و استانداردهای لازم، اقدام به حذف آن‌ها می‌کند. از جمله این استانداردها می‌توان به تعهد تیم پروژه، حجم معاملات، نقدینگی و امنیت شبکه اشاره کرد.

بر اساس اعلامیه بایننس، پشتیبانی از جفت‌های ارز معاملاتی BOND/BTC، BOND/USDT، DOCK/BTC، DOCK/USDT، MDX/USDT، و POLS/USDT متوقف و تمام سفارش‌های موجود نیز به طور خودکار حذف خواهند شد.

کاربران می‌توانند توکن‌های یادشده را تا ۲۲ اکتبر ۲۰۲۴ برداشت کنند. تمامی این توکن‌ها پس از تاریخ مذکور احتمالا به استیبل‌کوین تبدیل خواهند شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت